سرور مجازی
zoomit

نسخه ویژه‌ای از گوشی Red Magic 7S Pro برای طرفداران فیلم ترنسفورمرز معرفی خواهد شد

گوشی‌های سری Red Magic از چندسال قبل با سخت‌افزار قدرتمند برای طرفداران بازی معرفی می‌شوند که ازجمله ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به کلید‌های اضافه‌ی مخصوص بازی در لبه‌ی دستگاه اشاره کرد. این شرکت قصد دارد هفته‌ی آینده سری Red Magic 7S را در چین معرفی کند. درکنار مدل‌های همیشگی این گوشی‌ها، نسخه‌ی ویژه‌ای با مضمون سری فیلم‌های ترنسفورمرز نیز رونمایی خواهد شد.

Red Magic 7S Pro Bumblebee Edition

به گزارش AndroidAuthority، گوشی Red Magic 7S Pro Bumblebee Edition درواقع نسخه‌ی ویژه‌ای از پرچم‌دار آینده‌ی این برند است که از طراحی چشمگیر با رنگ زرد و مشکی بهره می‌برد و تم ترنسفورمرز تقریباً در همه‌ی اجزای آن دیده می‌شود.

تصاویر منتشرشده از نسخه‌ی Bumblebee Edition گوشی Red Magic 7S Pro ایده‌ی بهتری از آنچه باید انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهند. این مدل با بسته‌بندی منحصر‌به‌فرد به‌همراه قاب محافظ، فن خنک‌کننده و کابل با تم Bumblebee عرضه خواهد شد.

Red Magic 7S Pro Bumblebee Edition

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری Red Magic 7S احتمالاً با نمایشگر OLED، خنک‌کننده مایع و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم معرفی می‌شوند
  • بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی [تیر ۱۴۰۱]

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد قیمت و تاریخ دردسترس بودن این محصول ارائه نشده اما احتمالاً در رویداد رونمایی از سری Red Magic 7S در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) در چین معرفی خواهد شد. البته اولین‌ بار نیست که Red Magic گوشی هوشمندی با مضمون ترنسفورمرز تولید کرده؛ این شرکت اوایل سال جاری نیز نسخه‌ی Optimus Prime و Deception Edition گوشی Red Magic 7 را عرضه کرده بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا