سرور مجازی
تکنولوژی

بسته تخفیفی «قربان تا غدیر» ایرانسل ارائه شد

ایرانسل با اعلام اینکه به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بستۀ تخفیفی دیتا و مکالمه ارائه داده از امکان استفاده از این بسته تخفیفی در روزهای 19 تا 27 تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور، به مناسبت گرامی‌داشت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با این اعیاد فرخنده، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل سه ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و سه گیگابایت اینترنت را تنها با پرداخت 12 هزار تومان، دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، از 19 تا 27 تیر 1401 در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، سه روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، به دفعات امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

کاربران ایرانسل در هر یک از روزهای 19 تا 27 تیر 1401 امکان فعال‌سازی این بسته تخفیفی را دارند. همانطور که روابط عمومی ایرانسل هم بر این موضوع تاکید کرده، کاربران این امکان را خواهند داشت تا بعد از فعال‌سازی بسته تخفیفی تا 3 روز از این بسته استفاده کنند.

ایرانسل همواره بر اساس مناسبت‌ها و اعیاد مختلف ملی و مذهبی، هدایایی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. این روند علاوه بر اینکه منجر به گرامی‌داشت مناسبت‌های مختلف می‌شود، بلکه شرایطی را فراهم می‌کند که کاربران این اپراتور، امکان دسترسی به بسته‌های ارازن‌قیمت اینترنت و مکالمه را داشته باشند.

حالا یک بار دیگر ایرانسل، با در نظر گرفتن بسته هدیه دیتا و مکالمه به قیمت 12 هزار تومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم شرایطی را فراهم کرده تا کاربران این اپراتور با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل یا استفاده از کد دستوری #5* از بسته تخیفی این اپراتور به مناسبت دهه کرامت استفاده کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا