سرور مجازی
zoomit

وان‌پلاس 10T احتمالاً با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیر‌ه‌سازی عرضه می‌شود

طبق شنیده‌ها، انتظار می‌رود وان‌پلاس به‌زودی گوشی هوشمند پرچم‌دار جدیدی به‌نام وان‌پلاس 10T معرفی کند. گفته می‌شود این دستگاه به ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و طبق شایعات قبل این محصول می‌تواند با جدیدترین سیستم-روی-چیپ (SoC) کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 معرفی شود.

به گزارش NotebookCheck، وان‌پلاس 10T احتمالاً از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد و بدنه‌ی آن نیز از جنس پلاستیک خواهد بود. علاوه‌براین انتظار می‌رود این گوشی با طراحی ساده‌تر نسبت به پرچم‌داران تمام‌عیار این برند روانه‌ی بازار شود.

افشاگر معروف چینی DigitalChatStation می‌گوید وان‌پلاس 10T اولین گوشی این شرکت خواهد بود که حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و به‌همین‌دلیل شاید ظاهر ساده‌تر این دستگاه برای برخی کاربران اهمیت نداشته باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ظاهراً وان‌پلاس می‌خواهد با اتخاذ رویکردی شبیه پوکو، نورد را به برندی مستقل تبدیل کند
  • مدل پایه وان‌پلاس 10T با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۶۰ دلار عرضه خواهد شد

گفته می‌شود رده‌بالاترین مدل وان‌پلاس 10T همچنین از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد که البته وان‌پلاس قبلاً نیز گوشی‌هایی با این میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی معرفی کرده‌ است. براساس پیش‌بینی‌ها، رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه به‌ترتیب از نوع LPDDR5 و UFS 3.1 خواهد بود که درحال‌حاضر سریع‌ترین استانداردهای شناخته‌شده برای گوشی‌های هوشمند هستند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا