سرور مجازی
فضای مجازی

گزارش حساب‌های شبکه‌های اجتماعی پیش نیاز دریافت مجوز حمل سلاح شد

از اول سپتامبر، ساکنان نیویورک که می‌خواهند اسلحه‌های دستی به همراه داشته باشند، باید حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به عنوان بخشی از درخواست مجوز ارائه دهند. در واقع متقاضیان باید جزئیات حساب‌های فعال و غیرفعال سه سال گذشته خود را گزارش دهند.

گفته می‌شود از این حساب‌ها برای بررسی “شخصیت و رفتار” متقاضی استفاده می‌شود. کسانی که به دنبال مجوز حمل سلاح هستند باید نشان دهند که صلاحیت لازم برای داشتن یک اسلحه را دارند.

این اقدام در قانونی گنجانده شد که فرماندار کتی هوچول هفته گذشته آن را امضا کرد. این قانون برای اعمال برخی محدودیت‌های حمل سلاح پس از حکم دادگاه عالی (که تعیین می‌کند اکثر مردم حق دارند برای محافظت از خود اسلحه حمل کنند) به تصویب رسید.

هوچول اذعان داشت که تیراندازان اغلب جزئیات یا نکاتی در مورد برنامه‌هایی برای آسیب رساندن به دیگران را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند.

کتی هوچول

به عنوان مثال گزارش شده است، فردی که متهم به قتل ۱۹ کودک و دو معلم در تگزاس است، دختران و زنان جوان را در شبکه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت و تهدید قرار می‌داده است. همچنین گزارش شده مظنونان سایر تیراندازی‌های دسته جمعی، قبل از وقوع حملات، مطالبی را به صورت آنلاین منتشر کرده اند.


بیشتر بخوانید

  • جاسوسی برنامه‌های گوگل و اپل از کودکان

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا