سرور مجازی
تکنولوژی

افشای تصاویری از قاب سری آیفون 14 که به مدل پلاس اشاره دارد

اخیرا تصاویر قاب‌های ساخته شده برای تمامی مدل‌های سری آیفون 14 منتشر شده و در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است. تصویر مذکور مشخصا نشان‌دهنده جزئیات خوبی در بخش تفاوت ابعاد مدل‌ها، برجستگی دوربین و اصلاحات صورت گرفته در طراحی است.

گفتنی است تصاویر مذکور ابتدا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شدند اما سپس توسط DuanRui در توییتر نیز مورد اشاره قرار گرفتند. این عکس‌ها قاب‌های فوق باریک ساخته شده توسط یکی از سازندگان لوازم جانبی برای آیفون 14 و 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را به نمایش می‌گذارد.

همچنین با استناد به تصاویر، یکی از مدل‌ها با نام «14 پلاس» مشخص شده که البته هیچ مدرکی وجود ندارد تا اثبات کند «14 پلاس» نام نهایی این محصول خواهد بود، این در حالی است که به جای مدل مذکور وجود یک «14 مکس» می‌تواند همخوانی بیشتری با مدل 14 پرو مکس داشته باشد. البته گزارشی در گذشته به مدل پلاس اشاره کرده بود.

قاب‌های سری آیفون 14

لازم به ذکر است که این قاب‌ها طیف وسیعی از شایعات، گمانه‌زنی‌ها، رندرهای اتوکد و تصاویر غیر رسمی منتشر شده از سری آیفون 14 را تایید می‌کنند.

نوشته های مشابه

تصاویر همچنین شامل مقایسه‌ای از فاصله نزدیک در زمینه حفره‌ها و چینش دوربین پشتی مدل‌های آیفون 13 پرو و 14 پرو هستند و در این مقایسه می‌بینیم که چینش دوربین 14 پرو ممکن است کمی نسبت به نسل پیشین خود بزرگ‌تر باشد.

انتظار می‌رود این چینش بزرگ‌تر، یک سیستم دوربین 48 مگاپیکسلی جدید را در خود جای دهد که حسگر آن تا 57 درصد بزرگ‌تر است و از قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K نیز پشتیبانی خواهد کرد.

البته منبع اولیه این تصاویر که در شبکه اجتماعی ویبو با نام ShrimpApplePro شناخته می‌شود، در ادامه تصاویری هم از ماکت آیفون 14 منتشر کرده که به خوبی نشان‌دهنده افزایش برجستگی دوربین این مدل هستند.

در پایان گفتنی است که طبق این تصویر، بزرگ‌تر بودن بخش دوربین در آیفون 14 پرو 6.1 اینچی طبیعتا در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس بیشتر به چشم می‌آید. از سوی دیگر طراحی قاب‌ها نشان‌ می‌دهند مدل‌های پرو کمی بلند‌تر و ضخیم‌تر هستند و همچنین زوایای بزرگ‌تری را در گوشه‌ها مورد استفاده قرار داده‌اند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا