سرور مجازی
فضای مجازی

تولید پیل‌های سوختی هیدروژنی و الکترولیز‌ها خودکار می‌شود

کومائو (Comau) که یک شرکت چند ملیتی ایتالیایی در زمینه اتوماسیون و بخشی از شرکت خودروسازی Stellantis است، می‌گوید که با “چند مشتری در نقاط مختلف جهان” کار می‌کند تا تولید سلول‌های سوختی و الکترولیز‌ها را خودکار کند.

این شرکت این کار را با توسعه مجموعه راه حل‌های اختصاصی برای خودکارسازی مراحل کلیدی فرآیند، از جمله آماده‌سازی سلول و انباشته کردن، آزمایش نشت و موارد دیگر، به عنوان بخشی از تعهد خود به کاهش قیمت تولید سلول‌های سوختی و الکترولیز انجام می‌دهد.

برای مثال، کومائو در چین، با فناوری نیروی محرکه هیدروژنی شانگهای، که یک شرکت پیشرو پیل سوختی هیدروژنی است، برای ارائه یک خط تولید پیشرفته پیل سوختی هیدروژنی، همکاری می‌کند.

به طور مشابه و در میان پروژه‌های دیگر، این شرکت به دنبال فرصت‌هایی برای طراحی، تولید و فروش راه‌حل‌های هیدروژنی برای خودرو‌های سبک و سنگین و یک پروژه آزمایشی تولید الکترولیز در منطقه EMEA و فرصت‌هایی در اقیانوسیه است.

تولید پیل‌های سوختی

هدف همه این پروژه‌ها صنعتی کردن محیط تولید دستی است تا هم حجم تولید افزایش یابد و هم کیفیت فرآیند تولید با دقت بالا بهبود یابد.

اتوماسیون همچنین می‌تواند طبق برآورد‌های داخلی، هزینه‌های عملیاتی را تا ۲۰ درصد کاهش دهد که بخشی از آن به لطف افزایش دقت و کاهش بار اقدامات امنیتی است.


بیشتر بخوانید

  • ربات‌های کشاورزی نگرانی‌های غذایی را حل می‌کنند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا