سرور مجازی

توئیتر روزانه ۱ میلیون هرزنامه را مسدود می‌کند

توئیتر روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد که روزانه بیش از یک میلیون اکانت اسپم را از پلتفرم خود حذف می‌کند. این دو برابر عددی است که پاراگ آگراوال، مدیر عامل شرکت در ماه می‌ اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت موضع سابق خود را همچنان حفظ کرده و می‌گوید ربات‌ها کمتر از ۵ درصد از کاربران فعال در این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. تعداد اکانت‌های اسپم و نحوه برخورد توئیتر با آن‌ها در ماه‌های اخیر به موضوعی مورد بحث تبدیل شده است، زیرا ایلان ماسک با اشاره به تلاش‌های این شرکت برای کم اهمیت جلوه دادن مشکل هرزنامه ها، تهدید کرد که از خرید این شرکت کناره گیری خواهد کرد.

در ماه می، آگراوال در مورد هرزنامه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد. او در رشته توئیتی گفت که این پلتفرم هر روز بیش از نیم میلیون حساب اسپم را تعلیق می‌کند و هفته‌ای میلیون‌ها حساب را که به اسپم بودن آن‌ها مشکوک است قفل می‌کند.

شبکه اجتماعی توئیتر

او همچنین از اینکه این شرکت چگونه به رقم ۵ درصدی از تعداد ربات‌های توئیتر رسیده است نوشت و گفت که رقم ۵ درصدی از بازبینی‌های انسانی متعدد هزاران حساب، که به‌طور تصادفی و در طول زمان نمونه‌برداری می‌شوند، به دست آمده است. این بررسی‌ها از داده‌های حساب خصوصی، مانند آدرس IP و مکان کاربر استفاده می‌کنند.

توئیتر و ایلان ماسک قراردادی را برای خرید این شرکت در ماه آوریل به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار منعقد کردند. با این حال، ماسک اعلام کرد که این معامله در حالت تعلیق قرار دارد. او مدعی است که ۲۰ درصد پایگاه کاربران توئیتر ربات‌ها هستند و از شرکت خواست ثابت کند که عدد ۵ درصدی که گزارش کرده دقیق است.


بیشتر بخوانید

  • شکایت توئیتر از هند به دلیل الزام این شرکت به رعایت قانون!

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا