سرور مجازی
zoomit

گوشی Nothing Phone 1 به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

Nothing امروز ویدئو جدیدی به‌اشتراک گذشت که در آن پشت‌صحنه‌ی مراحل توسعه‌ی Nothing Phone 1 نشان داده می‌شود. در این ویدئو، نگاهی به خط مونتاژ و طراحی و ساخت اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهیم انداخت.

ویدئو Nothing از مراحل تولید Phone 1 نشان می‌دهد این دستگاه از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. همچنین، این شرکت ویدئو دیگری در حساب رسمی تیک‌تاک خود منتشر کرده است که حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش Nothing Phone 1 را تأیید می‌کند.

تماشا در آپارات

GSMArena می‌نویسد گوشی هوشمند Nothing Phone 1 محصولی میان‌رده از استارتاپ Nothing است؛ شرکتی که کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران وان‌پلاس‌، آن را تأسیس کرده است. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 778G Plus و نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی چراغ‌های LED تعبیه‌شده در بدنه‌ی پشتی آن است که می‌توان برای اعلان‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند الگوی این چراغ‌ها را مطابق نیاز خود سفارشی‌سازی کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر جدید منتشرشده از Nothing 1 این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان می‌دهد
  • ویدیوی رسمی جدیدی تأیید می‌کند Nothing Phone 1 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد

Nothing اولین گوشی هوشمند خود را با قیمت حدود ۴۷۰ یورو در اروپا، بریتانیا، خاورمیانه، آسیا و استرالیا عرضه خواهد کرد. پیش‌سفارش گوشی مذکور نیز از هم‌اکنون آغاز شده است و خود این گوشی در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) رسماً معرفی خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا