سرور مجازی
تکنولوژی

نگاهی به لیست خودروهای لوکس جنیفر لوپز و بن افلک؛ زوج هالیوودی به دنبال تکمیل کلکسیون خودرو

اخیرا بن افلک و جنیفر لوپز برای خرید خودروی جدیدشان از نمایندگی رولزرویس در بورلی هیلز کالیفرنیا بازدید کردند. این زوج معروف چندین ماه گذشته را صرف بازدید از خانه‌های مختلف کرده بودند و در نهایت عمارتی که قبلاً متعلق به دنی دویتو و رئا پرلمن بوده است را خریدند. این زوج پس از خرید خانه تصمیم گرفته‌اند تا گاراژ خود را هم ارتقا دهند. در حال حاضر، جنیفر لوپز صاحب یک رولزرویس فانتوم دراپ‌هد و یک بنتلی کانتیننتال GTC است، در حالی که بن افلک یک تسلا مدل S پلید، یک لکسوس RS، یک مرسدس AMG S 63، یک شورولت شول SS،‌ یک آئودی S8 و چندین موتورسیکلت دارد.

این دو در چند ماه گذشته خودروهای یکدیگر را قرض می‌گرفتند، اما گویا قصد دارند کلکسیون خود را گسترش دهند. عمارت جدید آن‌ها یک گاراژ با گنجایش 8 خودرو دارد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد پر کردن آن را دارند.  

جنیفر لوپز

هفته گذشته این دو همراه با ساموئل پسر 10 ساله بن از یک نمایندگی بازدید کردند. سم در آنجا پشت فرمان یک لامبورگینی اوروس نشست و به یک بی ام و سفید که پشت این شاسی بلند پارک شده بود برخورد کرد. با این حال، به گفته سخنگوی بن افلک، هیچ آسیبی به این خودروها وارد نشده است.

این هفته بن افلک و جنیفر لوپز به همراه سم که علاقه زیادی به خودروها دارد به نمایندگی رولزرویس در بورلی هیلز رفته بودند. در نزدیکی آنجا یک نمایندگی مک‌لارن و بوگاتی نیز قرار دارد که این خانواده از آن‌ها نیز بازدید کردند. هنوز مشخص نیست که بن افلک و جنیفر لوپز چه مدلی را به عنوان خودروی جدید خودشان انتخاب کرده‌اند، اما پیش بینی می شود که اضافه شدن یک رولزرویس تازه به گاراژ این زوج متمول، محتمل ترین گزینه باشد.

نوشته های مشابه

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا