سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تصاویر بلک شارک ۴S طراحی گوشی گیمینگ جدید شیائومی را نشان می‌دهند

گوشی هوشمند بلک شارک ۴S روز ۲۱ مهر رونمایی می‌شود و حالا این سازنده چینی تصاویری از نسخه گیمینگ گوشی جدید خود منتشر کرده است. گوشی جدید شیائومی در واقع نسخه بروز شده خانواده بلک شارک ۴ محسوب می‌شود که در ماه مارس راهی بازار شده بود.

بلک شارک ۴S از برخی جهات شباهت‌هایی به بلک شارک ۴ دارد و ویژگی برادران خود را به ارث برده. دوربین سه‌گانه این گوشی در یک محفظه چند ضلعی جا خوش کرده که ظاهری متفاوت به این گوشی بخشیده. همچنین دکمه‌ها نیز مانند نسل قبلی به نظر می‌رسند و تفاوتی مشاهده نمی‌شود.

در پنل پشتی از خطوط بیشتری استفاده شده که ظاهری جذاب به گوشی داده. ظاهرا این طرح‌ها به کمک نانولیتوگرافی تولید شده و یک لوگوی بزرگ بلک شارک روی پنل پشتی دیده می‌شود. همچنین زیر محفظه دوربین یک LED دیده می‌شود. در تصاویر، گوشی بلک شارک ۴S در دو رنگ مشکی و سفید به نمایش گذاشته شده‌اند که رنگ سفید آن جذابیت خاصی دارد.

بنابر گزارشی، بلک شارک ۴S از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌بردو که نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی بلک شارک ۴ از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که وضوحی برابر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد. این نمایشگر به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و +HDR10 مجهز است.

دوربین مورد استفاده در بلک شارک ۴ یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو است. ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که با فناوری شارژ ۱۲۰ واتی، در مدت ۱۷ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، درگاه USB Type-C و بلندگوهای استریو از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا