سرور مجازی
تکنولوژی

شیائومی از یخچال هوشمند MIJIA 536L با قیمت 448 دلار رونمایی کرد

شیائومی یخچال فریز MIJIA 536L را در بازار چین معرفی کرد. این یخچال دو درب جدید با 536 لیتر ظرفیت دارای 20 محفظه است و برچسب قیمتی 448 دلاری خورده است.

گفتنی است که این یخچال به یک بخش 189 لیتری جهت فریزر و یک قسمت 347 لیتری برای استفاده به عنوان یخچال تقسیم شده است. به ادعای شیائومی، شما می‌توانید 309 بسته بستنی به همراه 487 عدد سیب را در این یخچال جا دهید.

هر کدام از دو درب این یخچال متشکل از مواد جلا داده شده 9 لایه هستند و خود محصول نیز با عرض 67 سانتیمتری می‌تواند در هر محیط کوچکی قرار داده شود.

معرفی یخچال جدید شیائومی

مشخصات یخچال شیائومی MIJIA 536L

این محصول جدید شیائومی از 4 حالت متفاوت تنظیم هوشمند، خنک‌سازی سریع، انجماد سریع و تعطیلات پشتیبانی می‌کند که انتخاب و تنظیم آنها از طریق پنل لمسی LED روی درب صورت می‌گیرد. این یخچال برای روشنایی داخلی نیز مجهز به چراغ LED است.

نوشته های مشابه

علاوه بر این موارد، یخچال جدید شیائومی در کنار استفاده از پروانه معکوس‌کننده، برای خنک‌سازی از یک کمپرسور معکوس‌کننده هم بهره‌ می‌برد. همچنین طراحی هوای خروجی به گونه‌ای انجام شده تا جریان سرما به تمامی گوشه و کنار دستگاه منتقل شود.

معرفی یخچال جدید شیائومی

طبق ادعای سازنده، محصول مذکور از تماس مستقیم هوا و همینطور پلاسیده شدن سبزیجات و میوه‌ها نیز جلوگیری می‌کند. بد نیست بدانید مصرف برق روزانه این محصول 0.96 کیلووات بر ساعت است و سر و صدای تولید شده توسط آن نیز در سطح 36 دسی‌بل قرار دارد که برای شنوایی انسان به زحمت قابل دریافت است.

در نهایت باید گفت این محصول را می‌توان طبق روال اکثر محصولات هوشمند شیائومی به اپلیکیشن می‌جیا متصل کرد و تنظیمات دستگاه را از آنجا کنترل کرد که در کنار پشتیبانی از فرامین صوتی ویژگی مفیدی به نظر می‌رسد. یخچال می‌جیا 536L هم اکنون برای پیش‌خرید موجود است و از تاریخ 21 تیر (12 جولای) در چین موجود خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا