سرور مجازی
تکنولوژی

دوچرخه های برقی بی ام و با قیمت 108 میلیون تومان به ایران رسیدند

روز گذشته و در قالب مراسمی در باشگاه انقلاب تهران، پرشیا خودرو از سری نخست دوچرخه های اکتیو هیبرید برقی بی ام و در ایران رونمایی کرد. این دوچرخه ها با قدرت 250 واتی، در حدود 3200 دلار در بازار جهانی قیمت دارند اما پرشیا خودرو تصمیم گرفته تا سری نخست دوچرخه های برقی خود را با قیمتی در حدود 108 میلیون تومان راهی بازار کند، قیمتی که احتمالا به سرعت افزایش خواهد یافت و به حدود 140 میلیون تومان خواهد رسید، رقمی که از قیمت کارخانه ای خودروهایی نظیر تیبا بیشتر است.

پرشیا خودرو دوچرخه برقی بی ام و

تفاوت دوچرخه های تمام برقی با اکتیو هیبرید بی ام و

دوچرخه های تمام برقی علیرغم شکل ظاهری خود که بسیار نزدیک به دوچرخه های معمولی به چشم می آیند، از نظر عملکردی، کارکردی مشابه موتورسیکلت دارند و بدون رکاب زدن نیز می توانند، عملکرد قابل قبولی را ارائه نمایند، اما بی ام و تصمیم گرفته تا دوچرخه های سری اکتیو هیبرید خود را به شیوه ای توسعه دهد که موتور برقی در واقع به عنوان مکملی برای نیروی ماهیچه ای وارد میدان شود و در واقع کمکی برای رکاب زدن افراد به خصوص در مسیرهای پرشیب باشد.

دوچرخه برقی بی ام و

نوشته های مشابه

بنابراین عملکرد سخت افزاری موتور برقی این دوچرخه ها به شکل مدیریت شده که در تمامی شرایط، تنها پس از رکاب زدن موتور برقی وارد مدار شده و به نوعی قدرت رکاب زدن راکب را افزایش می دهد، البته که مدهای مختلفی برای نحوه نیرو بخشی موتور برقی تعریف شده است که در بالاترین حالت، امکان حرکت به صورت تمام برقی (بدون رکاب زدن) نیز وجود دارد که البته منجر به کاهش پیمایش مفید این دوچرخه می شود. در شرایط نرمال پرشیا خودرو پیمایشی در حدود 120 کیلومتر را برای دوچرخه ها برقی بی ام و اعلام کرده است.

دوچرخه برقی بی ام و

استفاده از کمک فنر بادی روغنی برای دوشاخ جلو و ترمزهای هیدرولیکی، بدنه آلومنیوم و قطعات نیمه حرفی از برندها معتبر از جمله دیگر ویژگی های این دوچرخه های برقی لوکس و گران قیمت است و شارژ باتری لیتیومی این دوچرخه ها با برق خانگی نیز به 6 الی 8 ساعت زمان نیاز دارد.

همچنین پرشیا خودرو، گارانتی یکساله و شرایط پرداخت منعطف اقساطی را نیز برای این محصول در نظر گرفته است.

دوچرخه برقی بی ام و دوچرخه برقی بی ام و دوچرخه برقی بی ام و دوچرخه برقی بی ام و

 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا