سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

احتمال معرفی مک مینی جدید و ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed اپل قوت گرفت

براساس اطلاعات فاش شده از طریق یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Dylandkt»، اپل روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در رویداد رونمایی «Unleashed» احتمالا از مک‌بوک پرو M1X،‌ مک مینی جدید و ایرپاد ۳ رونمایی خواهد کرد.

مک بوک پرو

ظاهرا مک بوک پرو M1X اپل ظاهری کاملا جدید با لبه‌های تخت و حاشیه‌های باریک خواهد داشت و همچنین مجهز به پورت HDMI، اتصال مگ سیف و کارت خوان حافظه SD خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش شده مک بوک پرو جدید اپل احتمالا در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر Mini-LED، حاشیه‌های باریک‌تر و بدون قرارگیری لوگو در قسمت پایین، وبکم ۱۰۸۰ پیکسل، مدل پایه با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی،‌ بهره‌مندی از پردازنده M1X برای هر دو مدل و با شارژر جدید معرفی خواهد شد.

مک مینی

با وجودی که این منبع آگاه اطلاعات زیادی در مورد مک مینی به اشتراک نگذاشته، اما معتقد است که در کنار مک بوک پروهای جدید با تراشه M1X، اپل در این رویداد از مک مینی نیز رونمایی خواهد کرد. براساس شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده، احتمالا این محصول از طراحی کاملا جدیدی بهره خواهد برد.

ایرپاد ۳

همچنین این منبع آگاه اعلام کرده که ایرپاد ۳ نیز با طراحی مشابه ایرپاد پرو رونمایی می‌شود. هرچند شایعات زیادی در مورد این محصول منتشر شده است. در گزارشی از بلومبرگ آمده بود که ایرپاد ۳ امسال و ایرپاد پرو ۲ سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

به علاوه برای علاقه‌مندانی که منتظر آی‌مک هستند،‌ این منبع آگاه می‌گوید باید کمی بیشتر صبر کنند. ظاهرا به احتمال زیاد،‌ آی‌مک جدید به دلیل کمبود تراشه سال آینده میلادی معرفی می‌شود. پیشتر نیز «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده بود که اپل توسعه این آی مک جدید را به صورت مقطعی متوقف کرده تا روی آی مک ۲۴ اینچی که معرفی کرد، تمرکز کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا