سرور مجازی
zoomit

تبلیغات جدید گوگل خدمات این شرکت را روی محصولات سامسونگ نشان می‌دهد

همکاری گوگل و سامسونگ هرسال در حال بهبود است و برخی از خدمات غول جست‌وجوی اینترنت روی گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌ای ارائه می‌شوند. اکنون در همکاری جدیدی آگهی‌هایی برای نمایش سرویس‌های مختلف گوگل روی محصولات سامسونگ منتشر شده است. به‌گزارش SamMobile، گوگل آگهی جدیدی برای نمایش دستیار صوتی اسیستنت و قابلیت Hum To Search آن روی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ سامسونگ منتشر کرده است.

این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با زمزمه‌کردن آهنگی که در ذهنش گیر کرده است، موسیقی مدنظر خود را پیدا کند. این شرکت آگهی دیگری نیز برای نمایش قابلیت ارسال فیلم به تلویزیون سامسونگ منتشر کرده است. علاوه‌براین، وب‌سایتی اختصاصی برای کمپین تبلیغاتی جدید این دو شرکت راه‌اندازی شده است که خدمات و قابلیت‌های مختلف گوگل را در گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 اولترا و گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ به‌نمایش می‌گذارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی S22 اولترا رکورد فروش تمام سری‌های نوت را شکست
  • قابلیت ترجمه متن انتخابی به‌زودی به مرورگر گوگل کروم اضافه می‌شود

برخی از خدمات مهم گوگل که در کمپین تبلیغاتی جدید این شرکت به‌نمایش درآمده‌اند، عبارت‌اند از: امکان اشتراک‌گذاری زنده در Google Duo، پیش‌نمایش‌های یوتیوب، قابلیت محوکردن زمینه‌ی عکس‌های پرتره در اپلیکیشن Photos، پیام‌رسان گوگل، سرویس گوگل لنز و کروم‌کست. علاوه‌براین، آگهی دیگری برای نمایش قابلیت پاسخ‌دادن به پیام‌های متنی روی گوشی‌ با استفاده از تبلت یا ساعت هوشمند منتشر شده است. غول جست‌وجوی اینترنت ویژگی Work Profile را نیز در گلکسی زد فولد ۳ به‌نمایش گذاشته است.

به‌نظر می‌رسد گوگل در چند سال گذشته قراردادی با سامسونگ منعقد کرده است که در آن، غول فناوری کره‌ای محصولاتش را فقط با خدمات گوگل عرضه می‌کند و از سرویس‌های مشابه خود کمتر بهره می‌برد. سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را در بسیاری از مناطق جهان با Messages به‌‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پیام‌رسانی و Google Duo به‌عنوان سرویس پیش‌فرض تماس تصویری عرضه می‌کند. علاوه‌براین، خدمات Google Home عمیقاً با رابط کاربری One UI ادغام شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا