سرور مجازی
zoomit

تصاویر رندر، تفاوت ابعاد اپل واچ سری ۸ را در مقایسه با نسل گذشته به‌ تصویر می‌کشند

با استناد به گزارش‌های اخیر، احتمال دارد اپل پاییز امسال مدل ۴۷ میلی‌متری اپل واچ سری ۸ را معرفی کند. این شرکت از زمان معرفی اولین نسل ساعت هوشمند خود، این محصول را در ابعاد و رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه کرده است. غول فناوری مستقر در کوپرتینو همواره دو مدل از این محصول را به‌بازار عرضه کرده که شاید این روند با معرفی اپل واچ سری ۸ تغییراتی داشته باشد.

سه نسل اول اپل واچ در دو نسخه‌ی ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری تولید شد و سپس نسل چهارم تا نسل ۶ این محصول در دو نسخه‌ی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری دردسترس خریداران قرار گرفت. این شرکت به‌لطف استفاده از نمایشگر یکپارچه‌شده با لبه‌های بدنه، اپل واچ سری ۷ را در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه کرد.

مقایسه ابعاد اپل واچ سری ۸ و سری ۷

معمولاً تغییراتی که اپل در ابعاد ساعت‌های هوشمند خود اعمال کرده، همیشه شامل هر دونسخه‌ی این محصول بوده است. اکنون برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند شاید اپل واچ سری ۸ در سه نسخه به بازار عرضه شود. درحال‌حاضر جزئيات بسیار کمی درمورد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت دردسترس قرار دارد اما گفته می‌شود یکی از نسخه‌های این محصول از نمایشگر ۱٫۹۹ اینچی بهره خواهد برد.

استفاده از صفحه‌نمایش ۱٫۹۹ اینچی روی یک ساعت هوشمند، بسیار جالب است زیرا تولیدکنندگان ابعاد نمایشگرهای محصولات خود را معمولاً با استفاده از قطر آن‌ها اندازه‌گیری می‌کنند، درحالی‌که ابعاد صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند با استفاده از اندازه‌‌گیری فاصله‌ی بالای نمایشگر تا پایین آن به‌دست می‌آید؛ بنابراین اپل واچ سری ۷ با قاب ۴۵ میلی‌متری از نمایشگری با ابعاد حدود ۱٫۹ اینچی بهره می‌برد.

منبع این خبر اعلام نکرده است که افزایش ۰٫۰۹ اینچی نمایشگر نسل بعدی اپل واچ چگونه روی این محصول اعمال خواهد شد. بااین‌حال، تصاویر رندر جدیدی منتشر شده است که می‌تواند دید خوبی از تغییر ابعاد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل به ما نشان دهد.

مقایسه ابعاد اپل واچ سری ۸ و سری ۷

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپل احتمالاً مدل ۵۰٫۵ میلی‌متری اپل واچ سری 8 را عرضه می‌کند
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 با نمایشگر AMOLED و عمر باتری ۱۰ روزه معرفی شد

با فرض این‌ که اپل از طراحی اپل واچ سری ۷ در نسل بعدی این محصول بهره ببرد، قاب نسل ۸ حدوداً به ۴۷ میلی‌متر خواهد رسید. تصاویر نشان می‌دهد که مدل ۴۷ اینچی اپل واچ سری ۸ با وجود حاشیه‌های اندک، بزرگ‌ترین ساعت هوشمندی خواهد بود که اپل تاکنون ساخته است. این می‌تواند خبر خوشی برای افراد با دستانی بزرگ باشد و جدا از آن، وجود سه مدل قدرت انتخاب بیشتری را به خریداران می‌دهد.

با توجه به آنچه اشاره شد، نمایشگر ۱٫۹۹ اینچی اپل واچ سری ۸ همچنان می‌تواند در شاسی مدل ۴۵ میلی‌متری قرار گیرد؛ البته این موضوع زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که حاشیه‌های نمایشگر به کمترین حالت ممکن برسند.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر در رویدادی اختصاصی، اپل واچ سری ۸ را درکنار آیفون ۱۴ رونمایی کند. این احتمال وجود دارد نسل بعدی ساعت هوشمند اپل در سه نسخه ازجمله مدل ورزشی مقاوم دردسترس خریداران قرار گیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا