سرور مجازی
zoomit

تبلت HTC A101 با نمایشگر ۱۰ اینچی و دوربین دوگانه معرفی شد

اچ تی سی هفته‌ی گذشته اولین گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد و اکنون در فاصله‌ای کوتاه، از تبلت اندرویدی جدیدی به نام HTC A101 پرده‌برداری کرده است. براساس گزارش GSMArena، تبلت اقتصادی HTC مجهز به صفحه‌نمیاش ۱۰ اینچ IPS LCD، پردازنده‌ی Unisoc T618 و باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

تبلت HTC A101 مدل خاکستری از نمای جلو و پشت

HTC می‌گوید تبلت اقتصادی جدیدش دارای بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی است و در پنل جلویی از نمایشگر ۱۰ اینچ IPS LCD میزبانی می‌کند. این نمایشگر وضوح فول HD پلاس دارد و در اطرافش حاشیه‌های ضخیمی به چشم می‌خورد.

تبلت HTC مبتنی‌بر پردازنده‌ی پایین‌رده‌ی Unisoc T618 با هشت هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی و لیتوگرافی ۱۲ نانومتری است. تبلت HTC A101 از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD استفاده می‌کند.

نمای کناری تبلت HTC A101

این تبلت از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز بهره می‌برد. پنل جلویی تبلت اچ تی سی از دوربین پنج مگاپیکسلی و پنل پشتی از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است و از باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات و درگاه USB-C بهره می‌گیرد.

تبلت HTC A101 در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای با قیمت تقریباً ۳۶۱ دلار در روسیه عرضه می‌شود. این دستگاه به‌زودی در آفریقای جنوبی نیز عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا