سرور مجازی
اقتصادی

نسل جدید پیکاپT۸ به ایران می‌آید/ عکس

نسل جدید پیکاپT۸ به ایران می‌آید/ عکس

شرکت کرمان موتور طی سال‌های گذشته با عرضه پیکاپ کی ام سی تی ۸ توانست آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. این خودروساز اکنون پس از موفقیت KMC T۸ قصد دارد نسخه اتوماتیک و ارتقا پیدا کرده آن به بازار ایران عرضه کند. جک T۹ همانند جک T۸ تحت برند KMC کرمان موتور یعنی با نام کی ام سی تی ۹ به بازار عرضه خواهد شد.

معرفی جک T۹

جک T9

در حالی که کرمان موتور در خرداد ۱۴۰۲ برای نخستین بار مدل‌های اولیه پیکاپ جک تی ۹ را به ایران آورده بود، اکنون خبرها حاکی از آن است این خودروساز به تازگی فرایند ثبت سفارش قطعات CKD کی ام سی تی ۹ یا جک T۹ را انجام داده است. این پیکاپ جدید بازار ایران به احتمال زیاد در زمستان روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات KMC T۹ آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جک T۹

جک T9

این خودرو به یک موتور ۲ لیتری T-GDI مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. چنین ارقامی نشان می‌دهد این خوردرو نسبت به کی ام سی تی ۸ قدرتمندتر است. البته نسبت به کیفیت بنزین نیز حساس‌تر خواهد بود.

امکانات رفاهی کی ام سی T۹

جک T9

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، تریم چرمی صندلی‌ها، مولتی مدیا و مانیتور لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، دسته دنده شیفت بای وایر، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، سانروف و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

امکانات ایمنی پیکاپ KMC T۹

کی ام سی تی 9

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار بار تایرها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، ترمزهای ABS و EBD، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESC) و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا