سرور مجازی
فضای مجازی

۵۹ هزار خودروی تسلا دچار اختلال شد

سازمان دیده بان ترافیک آلمان می‌گوید که سیستم ایمنی خودرو‌های مدل ۳ و Y ۲۰۲۲ تسلا که به طور خودکار پس از تصادف با ۹۱۱ تماس می‌گرفتند دچار اختلال شده است.

به گزارش سایت انگجت، ۲۹ ژوئن تنظیم‌کننده ترافیک (Kraftfahrt-Bundesamt) آلمان از تسلا خواست تا بیش از  ۵۹ هزار خودروی مدل Y و ۳ را به دلیل مشکل نرم‌افزاری فراخوان کند.  KBA  اعلام کرد که سیستم ایمنیeCall دچار مشکل شده و این امر مانع آن می‌شود که ابزار به‌طور خودکار در صورت بروز تصادف جدی با ۹۱۱  تماس بگیرد.

فراخوان ۵۹ هزار خودروی تسلا

سازمان دیده بان ترافیک آلمان همچنین گفت که این مشکل ۵۹ هزارو ۱۲۹ خودرو از جمله کراس اوور‌های مدل Y که در کارخانه گیگافکتوری این خودروساز به تازگی راه اندازی شده را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد. رسانه‌های آلمانی برای اولین بار روز شنبه از این اطلاعیه خبر دادند.

پیش از این نیز تسلا برای باگ‌ نرم افزار خودروهای خود یعنی گرم شدن بیش از حد سیستم اطلاعات و سرگرمی حدود  ۱۳۰ هزار وسیله نقلیه را توسط  اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا فراخوانده بود. اخبار مربوط به یک مشکل ایمنی جدید پس از آن منتشر شد که تسلا گزارش داد که تحویل خودرو در روز شنبه ۱۸ درصد کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید

  • حدود ۱۳۰ هزار خودروی تسلا بازهم فراخوانده شدند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا