سرور مجازی
zoomit

دوربین پشتی سری میت ۵۰ هواوی احتمالاً از طراحی دایره‌ای شبیه سری میت ۴۰ بهره خواهد برد

زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار بعدی سری میت هواوی، یعنی Mate 50، باقی نمانده است. در همین‌ حال، خبر‌‌ها و شایعه‌‌ها بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود. اکنون تصاویری از کاور محافظ سری میت ۵۰ دردسترس قرار گرفته است که اطلاعاتی از دوربین این سری گوشی‌های هواوی به ما ارائه می‌دهد.

افشاگر معروف خبرهای فناوری، DigitalChatStation، در ویبو تصاویری از کاور محافظ جدید هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو به‌اشتراک گذاشته است که برخی از ویژگی‌های این سری ازجمله جزئيات دوربین آن‌ها را به ما نشان می‌دهد. همان‌طور‌که در تصاویر نشان داده شده است، ماژول دوربین این گوشی‌ها دایره‌ای در نظر گرفته شده که شبیه سری میت ۴۰ و میت ۳۰ است.

کاور محافظ سری هواوی میت ۵۰

همان‌طور که HuaweiCentral اشاره می‌کند، انحنای بخش پشتی مدل استاندارد میت ۵۰ هواوی ‌به‌اندازی نسخه‌ی پرو نیست؛ بااین‌حال، می‌توان گفت ابعاد ماژول دوربین میت ۵۰ پرو از مدل استاندارد این دستگاه بزرگ‌تر خواهد بود. علاوه‌براین، دوربین هر دو مدل، بیرون‌زدگی قابل‌توجهی دارد که به‌وضوح در عکس قاب‌های این گوشی‌ها قابل مشاهده است. ماژول دوربین پشتی این محصولات همچنین میزبان فلش LED و حسگر تشخیص رنگ خواهد بود.

کاور محافظ سری هواوی میت ۵۰

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی برند XMAGE را برای ارتقای کیفیت دوربین معرفی کرد؛‌ خداحافظی رسمی با لایکا
  • رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو دوربین بزرگ و نمایشگر آبشاری آن را به نمایش می‌گذاردر
  • انواع لنز های دوربین گوشی های هوشمند

لبه‌ی پایینی سری میت ۵۰ به درگاه USB-C مجهز و درکنار آن حفره‌های مخصوص بلندگو تعبیه خواهد شد. در لبه‌ی سمت راست این گوشی‌ها، شاهد دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور خواهیم بود. در بخش بالایی گوشی نیز، دو حفره وجود دارد که یکی از آن‌ها احتمالاً جایگاه حسگر مادون‌قرمز خواهد بود.

پیش‌از‌این، تصاویر فاش‌شده از محافظ صفحه‌نمایش سری میت ۵۰ نشان می‌داد مدل پرو این گوشی از نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. علاوه‌براین، بریدگی عریض در بالای صفحه‌نمایش این گوشی دیده می‌شود که می‌توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

گلس محافظ نمایشگر سری هواوی میت ۵۰

درحال‌حاضر، اطلاعات دیگری از سری میت ۵۰ هواوی دردسترس نیست؛ اما انتظار داریم به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی‌ها دردسترس قرار گیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا