سرور مجازی
رمز ارز

سرازیر شدن سرمایه به بازار رمزارزها برای چهارمین هفته متوالی!

سرازیر شدن سرمایه به بازار رمزارزها برای چهارمین هفته متوالی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال، برای چهارمین هفته متوالی جریان ورودی سرمایه را ثبت کرده‌اند؛ زیرا فعالان بازار مشتاقانه منتظر تأیید احتمالی یک صندوق ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده هستند.
گزارش جریان مالی شرکت مدیریت دارایی کوین شیرز (CoinShares) در ۲۳ اکتبر نشان داد که ۱۷۹ میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال این شرکت اضافه شده و دارایی‌های تحت مدیریت آن به ۳۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.
از ورودی‌های هفته گذشته، ۵۵.۳ میلیون دلار یا ۸۴ درصد به محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین اختصاص داشت که باعث شده ورودی سرمایه به محصولات بیت‌کوین از ابتدای سال به ۳۱۵ میلیون دلار برسد.
با این حال، جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین شیرز خاطرنشان کرد که جریان ورودی هفته اخیر هنوز به سطوحی که در اوایل سال جاری و زمانی که بلک راک برای اولین بار برای ETF بیت کوین ثبت‌نام کرد، نرسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

باترفیل اضافه کرد که در نتیجه جریان ورودی چهار هفته‌ای در ژوئن، شاهد ورود ۸۰۷ میلیون دلار به این بخش بودیم و کاهش ورودی اخیر “نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران این بار رویکرد محتاطانه‌تری اتخاذ کرده‌اند”.
در همین حال، محصولات سولانا با ۱۵.۵ میلیون دلار، دومین سهم بزرگ ورودی در هفته گذشته را داشتند و در بین آلتکوین‌ها بالاترین جایگاه را تصاحب کردند. محصولات اتریوم با خروجی ۷.۴ میلیون دلاری مواجه شدند؛ یعنی اتریوم تنها آلت‌کوینی بود که هفته گذشته دچار خروجی سرمایه شد.
اخیراً، گزارش شده که ETF شرکت بلک راک یک گام به تأیید نزدیک‌تر شده و دادگاه استیناف ایالات متحده دستوری به کمیسیون بورس و اوراق بهادار صادر کرده تا پرونده ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل را دوباره بررسی کند. این گزارش‌ها، باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است.
بر اساس داده‌های بازار، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد افزایش ۱۴ درصدی قیمت خود بود و برای مدت کوتاهی به بالای ۳۵۰۰۰ دلار رسید.بر اساس داده‌های CoinGlass، این جهش قیمت همچنین باعث لیکویید شدن معاملات شورت بیت کوین به ارزش بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا