تپسی وارد پنج شهر جدید شد
به گزارش روابط عمومی تپسی، عملیات توسعهای این شرکت در ۵ شهر جدید، از خرداد ماه آغاز شده و با ثبتنام رانندهها و مسافرها در این شهرها، سرویسدهی بهطور کامل درجریان است.
تپسی در آغاز فعالیت خود در این شهرها مبلغی ثابت تحت عنوان طرح تضمین درآمد به رانندگان خود پرداخت میکند و این طرح تا زمان تثبیت درآمد رانندگان و ثبات میزان درخواست سفر در این شهرها، ادامه دارد. همچنین مسافران نیز سفر اول خود را رایگان و سفرهای بعدی را تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت میکنند.
تپسی در مراسم معارفه عرضه اولیه خود در فرابورس، که خرداد امسال برگزار شد، اعلام کرد که در نظر دارد با ورود به ۲۰ شهر جدید تا پایان امسال، حوزه جغرافیایی تحت پوشش خود را گسترش دهد که تا امروز، ۵ شهر آن عملیاتی شده و باقی شهرها نیز تا پایان سال اضافه خواهند شد.
همچنین مدیرعامل تپسی در فرایند عرضه اولیه تپسی به بازار سرمایه اعلام کرد که از سود حاصل از فروش سهام تپسی، قرار است برای توسعه زیرساختهای تپسی هم استفاده شود و این شرکت در آینده نزدیک به یک سوپراپلیکیشن تبدیل میشود. با این اتفاق تپسی هم در کنار ارائه سرویس تاکسی اینترنتی، امکان ارائه سرویس در محل را خواهد داشت.
سهام تپسی ۲۴ خرداد بهعنوان اولین استارتاپ بورسی روی تابلو معاملات قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. در کمتر از یک ساعت پس از عرضه اولیه در بازار دوم فرابورس ۵۸ میلیون از سهم این شرکت به فروش رفت. بر این اساس ۵۸ میلیون و ۶۰۰ سهم تپسی به قیمت ۹۳۹ تومان عرضه شد.