سرور مجازی
تکنولوژی

چگونه تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را لغو کنیم؟

اگرچه تمدید خودکار بسته اینترنت یک مزیت به حساب می‌آید اما گاه مواردی پیش می‌آید که نیاز به لغو آن است. مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند به چند روش، تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل خود را لغو کنند.

در حال حاضر برخی از بسته‌های هفتگی، 15 روزه و ماهانه که از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا شماره‌گیری کد #5*555* خریداری می‌شوند دارای قابلیت «تمدید خودکار» هستند. همچنین در صورت خرید بیش از یک بسته اینترنت ایرانسل، تمدید خودکار در مورد آخرین بسته خریداری شده اتفاق می‌افتد.

گفتنی است بسته‌هایی که از طریق وب‌سایت یا شماره‌گیری #7* خریداری می‌شوند این قابلیت را ندارند.

آن طور که در سایت ایرانسل آمده است، بسته‌های کمتر از 500مگابایت با پایان انقضای بسته به طور خودکار تمدید می‌شوند. اما بسته‌های 500 مگابایتی و بیشتر، زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که باقیمانده حجم بسته به 50 مگابایت رسیده یا زمان انقضای بسته پایان یابد.

نوشته های مشابه

لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل با کد USSD

مشترکانی که تمایل به تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل ندارند، می‌توانند با شماره‌گیری کد #9*5*555* این قابلیت را لغو کنند.

لغو تمدید خودکار اینترنت ایرانسل

پس از شماره‌گیری این کد تمام بسته‌های اینترنتی شما که قابلیت تمدید خودکار دارند، قابل مشاهده است و می‌توانید آن‌ها را به راحتی لغو کنید.

در صورتی که بسته اینترنت با قابلیت تمدید خودکار نداشته باشید، پیغامی مبنی بر اینکه «در لیست شما بسته افزایشی با قابلیت تمدید خودکار وجود ندارد» نمایش داده خواهد شد.

استفاده از ایرانسل من

یکی دیگر از روش‌های لغو تمدید خودکار بسته اینترنت، مراجعه به نسخه وب یا اپلیکیشن «ایرانسل من» است. در صورتی که چنین قابلیتی برای شما فعال باشد، به راحتی می‌توانید از طریق ایرانسل من، آن را غیرفعال کنید.

ایرانسل من

برای این موضوع بایستی به بخش اینترنت‌های فعال خود بروید و تمدید خودکار را بنابر نیازتان فعال یا غیرفعال کنید. اینگونه دیگر نگران کسر هزینه خودکار از اعتبار سیم‌کارت خود نیستید.

اگر هیچکدام از این روش‌ها جواب نداد، با سامانه اطلاع‌رسانی اینترنت به شماره 700 تماس بگیرید و از پشتیبانی بخواهید تا تمدید خودکار اینترنت شما را لغو کند. البته این روش کمی زمان‌بر بوده اما کار شما را راه خواهد انداخت و دیگر با خطاهای احتمالی که ممکن است در روش شماره‌گیری کد یا مراجعه به ایرانسل من رو به رو شوید، خبری نخواهد بود.

سوالات متداول کاربران

کدام یک از بسته‌های اینترنت ایرانسل دارای قابلیت تمدید خودکار هستند؟

در حال حاضر برخی از بسته‌های هفتگی، 15 روزه و ماهانه که از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا شماره‌گیری کد #5*555* خریداری می‌شوند، دارای قابلیت «تمدید خودکار» هستند.

اگر بیشتر از یک بسته فعال داشته باشیم، کدام یک تمدید خواهد شد؟

در صورت خرید بیش از یک بسته اینترنت ایرانسل، تمدید خودکار در مورد آخرین بسته خریداری شده اتفاق می‌افتد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا