سرور مجازی
رمز ارز

پورتال ثبت مطالبات مالباختگان FTX دوباره راه‌اندازی شد!

پورتال ثبت مطالبات مالباختگان FTX دوباره راه‌اندازی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته FTX پورتال مشتریان خود را که قبلاً بسته شده بود، بار دیگر با پروتکل‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌تر بازیابی کرده است. طلبکاران و شاکیان FTX اکنون می‌توانند به ثبت مطالبات برای دارایی‌هایی که قبل از اعلام ورشکستگی این صرافی در نوامبر ۲۰۲۲ اختیار داشتند، ادامه دهند.

طبق گزارش‌ها، تا ۱۱ سپتامبر تقریباً ۳۶،۰۷۵ ادعای مشتری به ارزش ۱۶ میلیارد دلار علیه FTX و FTX US ثبت شده و با ۱۰ درصد آنها موافقت شده است. همچنین گزارش شده که ۲،۳۰۰ شکایت غیرمشتری، به ارزش ۶۵ میلیارد دلار، علیه این نهاد ثبت شده که شامل مواردی از جنسیس (Genesis)، سلسیوس (Celsius) و ویجر (Voyager) بوده است.

در ۱۶ سپتامبر، تیم FTX بیانیه‌ای در X (توییتر سابق) منتشر و تأیید کرد که هیچ یک از سیستم‌هایش تحت تأثیر نفوذ سایبری مربوط به نماینده منصوب خود، یعنی شرکت Kroll، قرار نگرفته است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ادعا می‌شود که این نقض، اطلاعات غیرحساس مشتریان و شاکیان را افشا کرده، ولی FTX اطمینان داده که رمز عبور حساب‌ها و وجوه تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

پورتال شاکیان صرافی FTX ابتدا در ۱۱ جولای راه‌اندازی شده بود، اما به دلایل نامعلومی تنها پس از یک ساعت آفلاین شد.

در این میان، لازم به ذکر است که دادگاه ورشکستگی ایالت دلاویر به تازگی مجوز فروش دارایی‌های دیجیتال FTX را صادر کرده است.

طبق گزارش‌ها، دادگاه به FTX اجازه داده که دارایی‌های خود را به صورت دسته‌ای هفتگی، با شرایط سخت، از طریق یک مشاور سرمایه‌گذاری بفروشد. لازم به ذکر است که FTX در حال حاضر از فروش بیت کوین، اتریوم و «توکن‌های وابسته به خود»، منع شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا