آغاز همکاری اسپاتیفای و باشگاه فوتبال بارسلونا؛ نام استادیوم نیوکمپ تغییر کرد
استادیوم خانگی باشگاه فوتبال بارسلونا که همواره با نام نیوکمپ شناخته میشد، حالا به خاطر همکاری این باشگاه با شرکت اسپاتیفای تغییر نام داده و از این پس با اسم رسمی «اسپاتیفای نیوکمپ» خطاب قرار داده خواهد شد.
اواخر پارسال بود که در خبری اعلام شد بارسلونا و اسپاتیفای قرار است با یکدیگر وارد همکاری شوند. حالا این همکاری از اول ژوئیه آغاز شده و اسپاتیفای رسماً شریک رسمی این باشگاه محبوب ورزشی به حساب میآید. به عنوان بخشی از این قرارداد، نام این شرکت سوئدی روی ورزشگاه بارسا قرار میگیرد و بنرهای جدیدی در محل استادیوم نصب شدهاند.
نام اسپاتیفای همچنین به عنوان حامی مالی اصلی بارسلونا از فصل 2022/2023 به مدت سه سال روی پیراهن تیمهای فوتبال مردان و زنان این باشگاه حک خواهد شد. این برند روی لباس تمرینی هر دو تیم فوتبال بارسا نیز قرار میگیرد.
همکاریهای اسپاتیفای و بارسلونا
این باشگاه و اسپاتیفای از طریق همکاری خود به دنبال ایجاد پیوندی قدرتمند میان صنعت موسیقی و دنیای ورزش هستند. آنها انتظار دارند که از طریق این همکاری بتوانند تجربه طرفداران خود را ارتقا دهند و پلتفرم مشترکی داشته باشند تا بازیکنان و هنرمندان را به مخاطبان وصل کند.
طبق این قرارداد، نام اسپاتیفای درون ورزشگاه هم روی صندلیها حک خواهد شد. بهعلاوه، برند این سرویس استریم موسیقی را در پنلهای تبلیغاتی در اتاق خبرنگاران خواهیم دید. همکاری با این شرکت شامل مشارکت در آکادمی بارسا نیز میشود. بر این اساس، برند اسپاتیفای روی لباس اعضای آکادمی هم قرار میگیرد.
باشگاه بارسلونا میگوید اسپاتیفای در زمینه تولید محتواهای صوتی تصویری از جلسات تمرینی این تیم نیز ایفای نقش خواهد کرد.
قرارداد میان بارسا و اسپاتیفای اولین نمونه در نوع خودش است و از دیروز به اجرا درآمده. این همکاری در راستای برنامه جاهطلبانه بارسلونا برای ایجاد تغییرات ساختاری در کل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ خواهد بود که دربهای این مرکز را به عنوان محلی برای تجربههای کلاس جهانی به روی تمامی شهروندان شهر بارسلون باز میکند.