سرور مجازی
رمز ارز

دوج کوین از رمزارزهای بزرگ بازار پیشی گرفت! چگونه ممکن است؟

دوج کوین از رمزارزهای بزرگ بازار پیشی گرفت! چگونه ممکن است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین به تازگی شتاب بیشتری گرفته و توانسته از لحاظ تعداد آدرس‌های فعال و تعداد تراکنش نهنگ‌ها، از رمزارزهای بزرگ بازار، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA)، پیشی بگیرد.

به گزارش پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، دوج کوین شاهد افزایش ۱۰٫۳۲ درصدی تعداد آدرس‌های فعال روزانه خود بوده و تعداد این آدرس‌ها برای آن، به ۴۹،۲۲۰ رسیده است.

برای مقایسه، در نظر بگیرید که تعداد آدرس‌های فعال روزانه بیت کوین با یک افت ۹٫۹۳ درصدی در مدت زمان مشابه، به ۹۲۳،۳۴۰ آدرس کاهش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اگرچه اتریوم بهتر از بیت کوین عمل کرده و تعداد آدرس‌های فعال روزانه آن با یک رشد ۵٫۰۷ درصدی به ۴۶۶،۶۳۰ آدرس افزایش یافته، اما رشد آن همچنان از دوج کوین کمتر است.

علاوه بر این، درصد رشد تعداد تراکنش‌های بزرگ دوج کوین نیز در مقایسه با بیت کوین، اتریوم و کاردانو بالاتر است. در این بخش، کاردانو تقریباً هیچ تغییری نداشته است، در حالی که دوج کوین به بیش از ۱٫۱۸ میلیارد دلار تراکنش بزرگ خود در یک دوره هفت روزه می‌بالد.

اگرچه ارزش پولی تراکنش‌های بزرگ ثبت‌شده توسط بیت‌ کوین و اتریوم (به ترتیب ۲۳٫۳۹ میلیارد دلار و ۲٫۲۵ میلیارد دلار) بیشتر از ارزش تراکنش‌های بزرگ دوج‌ کوین است، اما لازم به ذکر است که در این بازه، تعداد تراکنش‌های بزرگ دوج کوین ۳٫۰۱۲ درصد رشد داشته است، اما بیت کوین و اتریوم به ترتیب شاهد کاهش ۱۲٫۲۹ و ۱۷٫۲ درصدی تراکنش‌های بزرگ خود بوده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا