سرور مجازی
رمز ارز

۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار که برای هفته آینده باید زیر نظر داشت!

۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار که برای هفته آینده باید زیر نظر داشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) خود را درگیر نبردی برای دستیابی به موفقیت بزرگ می‌بیند و بسیار پایین‌تر از اوج‌های تاریخی خود در سال ۲۰۲۱ معامله می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، با دقت ۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار انتخاب شده، که می‌توانند برای هفته آینده ارزش بررسی را داشته باشند؛ زیرا در صورت شروع چرخه صعودی بعدی بازار می‌توانند توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

دوج کوین (DOGE)

پس از کسب شهرت در بازار صعودی سال ۲۰۲۱، تا به امروز محبوب‌ترین و بزرگترین میم کوین در جهان باقی مانده است. مهم‌تر از همه، این ارز دیجیتال حتی پس از اصلاح قیمتی بازار از پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲، همچنان در نقطه ورود مطلوبی در زیر ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود. این امر در نهایت می‌تواند فرصتی منحصر‌به‌فرد برای سرمایه‌گذاران باشد تا به دنیای دوج کوین ورود کنند؛ به ‌ویژه وقتی در نظر بگیریم که این میم کوین به مرور زمان به یک روش پرداخت رسمی در X (توئیتر سابق) تبدیل شود.

هدرا (HBAR)

به دنبال صعود قابل توجه خود از آغاز سال ۲۰۲۳، هدرا همچنان توجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب می‌کند. قابل ذکر است که هدرا با پیشرفت‌ها و مشارکت‌های مهمی، مانند همکاری‌های اخیرش با غول‌های خودروسازی کیا و هیوندای، همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. اخیراً، بلاکچین هدرا پس از اعلام برنامه‌های خود برای پیشبرد حضورش در بازار استیبل کوین‌ها با رونمایی از استودیوی هدرا استیبل کوین، خبرساز شد.

‌کاسپا (KAS)

یک بلاکچین که به عنوان یک پروتکل غیرمتمرکز و بسیار مقیاس‌پذیر عمل می‌کند، برای رفع کاستی‌های رایج در شبکه‌های بلاکچین فعلی ساخته شده است. کاسپا بر دستیابی به توان عملیاتی بالا، حداقل کارمزد تراکنش و افزایش مقیاس‌پذیری تمرکز دارد و راه را برای تراکنش‌های ساده و ایمن و اجرای قراردادهای هوشمند هموار می‌کند. کاسپا اخیراً از ارتقاء قابل توجهی در طراحی میم‌پول (Mempool) خود پرده‌برداری کرده است که به طور قابل توجهی کارایی تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد.

در حالی که این ارزهای دیجیتال ممکن است در حال حاضر با فشارهای زیادی مواجه شوند، ماهیت پویای حوزه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که پیشرفت های غیرمنتظره همچنان یک احتمال است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که رمزارزها در درجه اول به احساسات کلی بازار، یک عامل کلیدی برای ردیابی هنگام ورود به بازار، متکی هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا