سرور مجازی
zoomit

سری بلک‌شارک 5S احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز معرفی خواهند شد

گوشی‌های سری ROG Phone 6 ایسوس در تاریخ پنجم جولای (۱۴ تیر) رونمایی خواهند شد. برندهای رقیب این شرکت ازجمله نوبیا و بلک‌شارک نیز قصد دارند در هفته‌های آینده گوشی‌های پرچم‌دار گیمینگ جدید خود موسوم به Red Magic 7S و بلک‌شارک 5S را معرفی کنند. اطلاعات جدیدی که DigitalChatStation فاش کرده است نشان می‌دهد که چه انتظاراتی می‌توانیم از بلک‌شارک 5S داشته باشیم.

به گزارش Gizmochina، بلک‌شارک 5S احتمالاً به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED حساس به فشار با بریدگی به‌سبک پانچ‌هول برای دوربین سلفی مجهز خواهد شد. صفحه‌نمایش این گوشی وضوح Full HD پلاس را ارائه خواهد داد و ممکن است مثل سری بلک‌شارک ۵ از نرخ نوسازی بالا تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی 12S اولترا عصر جدیدی را در فناوری تصویربرداری موبایل آغاز می‌کند
  • شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی به‌دلیل عملکرد درخشان موفق به کسب ۵ جایزه شد

قلب تپنده‌ی بلک‌شارک 5S نیز احتمالاً تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 خواهد بود. اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که این دستگاه از فناوری SSD با سرعت بالا برای ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین از باتری ۴۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

بلک‌شارک 5S همچنین به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز خواهد شد. مدل استاندارد این دستگاه از دوربین صالی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، درحالی‌که مدل پرو می‌تواند به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود. سایر قابلیت‌های موردانتظار برای بلک‌شارک 5S عبارت‌اند از: موتور خطی محور X، بلندگوهای استریو دوگانه و دکمه‌های اختصاصی مغناطیسی دوگانه برای اجرای بهتر بازی‌ها.

شاید سری بلک‌شارک 5S به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Joy 13 عرضه شوند. همچنین امکان دارد این دستگاه به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری مجهز شود. شاید این شرکت سری بلک‌شارک 5S پس از گذشت حداقل ۶ ماه از عرضه‌ی سری بلک‌شارک ۵، روانه‌ی بازار کند و به‌همین‌دلیل انتظار می‌رود حدوداً در ماه سپتامبر شاهد عرضه‌ی این سری جدید به بازار باشیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا