سرور مجازی
zoomit

بازی GTA 6 احتمالاً از رمزارزها به‌عنوان سیستم پول داخلی استفاده خواهد کرد

سری Grand Theft Auto همیشه بسیار جلوتر از زمان خود بوده است. نسخه‌ی GTA San Andreas که سال ۲۰۰۴ منتشر شد، حتی با گذشت دودهه، هنوز هم نوآورانه و آینده‌نگر درنظر گرفته می‌شود. این بازی جت‌پک‌های پرنده و عناصر مختلف دیگری به‌نمایش گذاشت که حتی امروزه نیز ازنظر فناوری، پیشرفته محسوب می‌شوند.

Watcher می‌نویسد، Rockstar Games سال ۲۰۰۸ بازار سهام را با نام The Liberty City Stock Exchange (LCSE) در Grand Theft Auto 4 معرفی کرد. LCSE در منطقه‌ی The Exchange, Algonquin قرار داشت، اما ساختمان برای بازیکنان غیرقابل‌دسترس بود. ساختمان LCSE هیچ نقش در خط داستانی نداشت اما فقط با حرکت شاخص قیمت روی نقشه، قابل مشاهده بود.

بااین‌حال، پس از عرضه‌ی GTA 5 در سال ۲۰۱۳، همه‌چیز تغییر کرد زیرا Rockstar Games به گیمرها اجازه‌ی ورود به بازارهای سهام را داد. بازیکنان می‌توانستند ازطریق اتصال اینترنتی گوشی هوشمند خود، به BAWSAQ و LCN Exchange دسترسی داشته باشند و سهام موردنظر خود را خریداری کرده یا آن را بفروشند. در واقع گیم‌پلی این بازی شامل بازار سهام بود.

گیمرها می‌توانند در مأموریت‌های ترور بازار سهام که ازطریق لستر ارائه شده است، درآمد کسب کنند. تعداد کمی از بازیکنان خوش‌شناس حتی با دست‌کاری در بازار سهام، دو میلیارد دلار در این بازی درآمد داشتند.

GTA 5

مقاله‌ی مرتبط:

  • مایکروسافت اج با قابلیت‌های گیمینگ جدید به‌روز شد
  • سامسونگ با نمایشگرهای Neo QLED، کاربران را در شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی جدید خود غرق می‌کند

حال اگر سهام را کنار بگذاریم، Rockstar Games باید آماده شود و یک رمزارز در بازی GTA 6 آینده‌اش معرفی کند. در ادامه به ذکر دلایلی خواهیم پرداخت که چرا این شرکت باید از رمزارزها در نسخه‌ی بعدی بازی پرطرفدار خود بهره ببرد.

Rockstar Games از دهه‌ی ۹۰ تا ۲۰۲۲ بر بازار بازی تسلط دارد، بااین‌حال، رقابت در بخش بازی بیشتر شده است، به‌طوری‌که جایگاه نخست GTA را تهدید می‌کند. این تیم بازی‌ساز مثل دهه‌ی ۹۰ باید حالا هم آینده‌نگر باشد، به‌طوری‌که بازی آن‌ها برای ۲۰ سال همچنان سرشار از نوآوری و خلاقیت باشد. آینده‌ی دنیای مالی می‌تواند رمزارز باشد و معرفی چنین قابلیتی در GTA 6 می‌تواند برگ برنده‌ی مهمی برای این بازی محسوب شود.

به‌عنوان مثال، در یکی از مأموریت‌های GTA 5، فرانکلین به لستر کمک کرد تا بازار سهام را دستکاری کند. GTA 6 می‌تواند همین‌کار را با دنیای رمزارزها انجام دهد.

رمزارز را می‌توان به‌عنوان یک عنصر داستانی در GTA 6 اضافه کرد تا باعث شود بازیکن از چند طریق کسب درآمد داشته باشد. شخصیت‌هایی که میلیاردرهای رمزارز هستند، می‌توانند مأموریت‌هایی انجام دهند که دستمزد آن با این نوع دارایی دیجیتال پرداخت می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان گفت این بازی بیست سال بعد از انتشار، همچنان آینده‌نگرانه به‌نظر خواهد رسید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا