سرور مجازی
zoomit

نمایشگر هوشمند ۶۴ اینچی IdeaHub Board 2 هواوی با سیستم‌عامل دوگانه معرفی شد

هواوی نمایشگر ۶۵ اینچی IdeaHub Board 2 را معرفی کرد. این دستگاه از نرخ تأخیر بسیار کم ۳۵ میلی‌ثانیه و سیستم‌عامل دوگانه اندروید درکنار ویندوز بهره می‌برد. به‌گزارش HuaweiCentral، هواوی IdeaHub Board 2 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

IdeaHub Board 2 به پنل D-LED با وضوح 4K مجهز شده است و از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر یادشده می‌توان به پوشش ضدانعکاس نور و لایه‌ی محافظ نور آبی اشاره کرد. ابعاد این دستگاه نیز ۱۴۸۵ در ۸۹۳ در ۹۲ میلی‌متر است.

نمایشگر هوشمند ideahub board 2

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسخه چرمی گوشی تاشو P50 Pocket در رویداد ۱۳ تیر هواوی رونمایی خواهد شد
  • تصاویر گوشی Nova 10 Pro هواوی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

نمایشگر هوشمند IdeaHub Board 2 هواوی از صدای استریوی عمیق استفاده می‌کند که محدوده‌ی فرکانس وسیع ۱۰۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز و حداکثر فشار صوتی ۹۵ دسی‌بل را به‌ارمغان می‌آورد و بدین‌ترتیب، صدایی بلند با وضوح کم‌نظیر تولید می‌کند. این محصول از وای‌فای دوگانه بهره می‌برد و از روش‌های نمایش ازجمله کد نمایشگر و روش سیمی پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلویی این نمایشگر درگاه USB-C مبتنی‌بر USB 3.0 تعبیه شده است که می‌توان از آن برای اتصال دوربین یا میکروفون یا لوازم‌جانبی دیگر استفاده کرد. این صفحه‌نمایش هوشمند به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل دوگانه‌ی اندروید ۹ و ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند.

کاربران می‌توانند با دسترسی به بازار اپلیکیشن داخلی IdeaHub، برنامه‌های مدنظرشان را نیز روی IdeaHub Board 2 نصب کنند. درحال‌حاضر، این فروشگاه بیش از ۱۰۰ عنوان اپلیکیشن کاربردی سازگار با نمایشگرهای بزرگ را دراختیار افراد قرار می‌دهد. ناگفته نماند هواوی IdeaHub Board 2 را به‌عنوان محصولی بسیار ایمن برای استفاده‌ی سازمانی معرفی کرده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا