سرور مجازی
zoomit

وان‌پلاس ساعت هوشمند جدیدش را درکنار چند گجت پوشیدنی در فصل سوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد

وان‌پلاس در سال ۲۰۲۲ بسیار فعال بوده است. تااین‌لحظه، این برند چندین گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده است و به‌زودی نیز وان‌پلاس 10T را رونمایی خواهد کرد. اکنون یکی از افشاگران خبرهای فناوری به نام موکول شارما (Mukul Sharma) اعلام کرده است این شرکت قصد دارد در سال جاری محصولات جدید دیگری نیز معرفی کند.

به‌گزارش Gizmochina، وان‌پلاس قصد دارد دو هدفون جدید TWS و یک ساعت هوشمند و یک دستبند سلامتی روانه‌ی بازار کند. گفته می‌شود ساعت و دستبند سلامتی جدید این شرکت به‌ترتیب نسل جدید وان‌پلاس واچ و وان‌پلاس Band خواهند بود.

شارما توضیح می‌دهد که یکی از هدفون‌های TWS آینده‌ی وان‌پلاس با نام تجاری Nord روانه‌ی بازار خواهد شد که درواقع برند محصولات میان‌رده‌ی این شرکت است؛ درحالی‌که مدل دوم محصولی پرچم‌دار خواهد بود. انتظار می‌رود این هدفون‌های بی‌سیم در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲، یعنی در فاصله‌ی زمانی بین ماه‌های اوت و اکتبر رسماً رونمایی شوند.

متأسفانه شارما اشاره‌ای به مشخصات فنی یا قابلیت‌های محصولات آینده‌ی وان‌پلاس نکرده است. درهرحال، با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه این شرکت به‌تازگی در هند هدفون‌های Nord Buds را با نام تجاری وان‌پلاس Buds N رونمایی کرده است، می‌توان دید مناسبی از آنچه هدفون‌های TWS بعدی این برند ارائه خواهند داد، به‌دست آورد.

وان‌پلاس Nord Buds

وان پلاس نورد بادز | Oneplus Nord Buds

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان پلاس 10T احتمالاً با برچسب قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد
  • وان‌ پلاس Nord 2T با تراشه Dimensity 1300 و شارژ ۸۰ واتی معرفی شد

هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds از درایورهای دینامیک ۱۲٫۴ میلی‌متری بهره می‌برد و از صدای دالبی‌اتموس و اکولایزر سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول به دو میکروفون مجهز شده است که از آن‌ها برای حذف نویز هنگام تماس‌های صوتی استفاده می‌کند؛ البته این محصول قابلیت حذف نویز فعال ندارد. افزون‌براین، وان‌پلاس Nord Buds حالت تأخیر کم ۹۴ میلی‌ثانیه‌ای مخصوص بازی دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس Nord Buds می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۲ اشاره کرد. این محصول با هربار شارژ می‌تواند تا ۷ ساعت موسیقی پخش کند و با درنظرگرفتن باتری تعبیه‌شده در کیس آن، عمر باتری به ۳۰ ساعت افزایش می‌یابد. همچنین، هدفون یادشده گواهی IP55 دارد؛ بنابراین، دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا