سرور مجازی
zoomit

تصاویر گوشی Nova 10 Pro هواوی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

هواوی خود را برای معرفی Nova 10 Pro آماده می‌کند؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود از نمایشگر ۶٫۷ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. گفته می‌شود این دستگاه درمجموع به پنج دوربین مجهز خواهد بود که سه دوربین در بخش پشتی و دوتای دیگر در جلوی آن تعبیه خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، هواوی در تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیر ۱۴۰۱) از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش NotebookCheck، با گذشت ۹ ماه از معرفی سری Nova 9، اکنون جزئیات مربوط به جانشین این دستگاه دردسترس قرار گرفته است. اگرچه زمان زیادی از معرفی Nova 9 SE و Nova 9 SE 5G نمی‌گذرد و درحال‌حاضر همه‌ی مشخصات Nova 10 Pro فاش نشده، اما رندرهای بازاریابی و برخی ویژگی‌های آن دردسترس قرار گرفته است.

از یک‌طرف Onleaks و 91Mobles رندرهای مبتنی‌بر CAD و ابعاد Nova 10 Pro را به‌اشتراک گذاشته‌اند. براساس اطلاعات این دو منبع، ابعاد گوشی موردبحث ۱۶۴٫۳ در ۷۳٫۶ در ۸٫۱ میلی‌متر خواهد بود که تقریباً با Nova 9 Pro یکسان است. گفته می‌شود وزن Nova 10 Pro معادل ۱۸۶ گرم خواهد بود که از این‌نظر نیز با Nova 9 Pro یکسان است. از سوی دیگر، TechGeeks تصاویر بازاریابی رسمی این گوشی را در ویبو به‌اشتراک گذاشته و این تصاویر نه‌تنها صحت رندرهای CAD قبلی را تأیید می‌کنند، بلکه برخی از ویژگی‌های دیگر این محصول را نیز ارائه می‌دهند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی‌های سری Nova 10 هواوی ۱۳ تیر رونمایی می‌شوند
  • Nova 10 Pro هواوی احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، شارژ ۱۰۰ وات و دوربین پشتی سه‌گانه معرفی خواهد شد

علاوه‌براین، Nova 10 Pro فاقد دوربین پریسکوپی است و تعداد دوربین‌های پشتی آن نسبت به مدل قبلی‌اش، کمتر خواهد بود. با فرض اینکه این گوشی همچنان دنباله‌رو Nova 9 Pro باشد، انتظار داریم درکنار دوربین اصلی آن شاهد یک دوربین اولتراواید و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو یا تشخیص عمق‌ میدان باشیم. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد هواوی در Nova 10 Pro همچنان از دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

DigitalChatStation نیز اعلام کرده نمایشگر Nova 10 Pro از وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره خواهد برد و همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 778G 4G اشاره کرد. این افشاگر مدعی شده گوشی مورد اشاره از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. هواوی تا این‌ لحظه تأیید کرده است که سری Nova 10 در تاریخ چهارم جولای رونمایی خواهند شد. این شرکت معمولاً محصولات جدید خود را ابتدا در چین و سپس در بازارهای دیگر عرضه می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا