نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

پیکسل 7 پرو احتمالاً صفحه‌نمایش بسیار روشن‌تری نسبت به پیکسل 6 پرو خواهد داشت

گوگل سری گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ را در کنفرانس توسعه‌دهندگانش در اردیبهشت‌ماه به‌نمایش گذاشت و قصد دارد آن‌ها را در سال جاری میلادی رسماً رونمایی و عرضه کند. به‌گزارش androidauthority، اکنون افشاگری خوش‌نام به‌نام میشال رحمان مشخصات گوشی را در توییترش به‌اشتراک گذاشته و می‌گوید که صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو احتمالاً در مقایسه با پیکسل ۶ پرو فعلی بسیار روشن‌تر خواهد بود.

رحمان این پیش‌بینی را براساس گزارش فاش‌شده‌ی پیکسل ۷ این هفته در Android Police اعلام کرد که مدعی شده بود این گوشی به صفحه‌نمایش S6E3HC4 سامسونگ مجهز خواهد شد. پیکسل ۶ پرو فعلی از پنل S6E3HC3 سامسونگ استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب، این گزارش مستقیماً در تضاد با افشای احتمالی دیگری از چند هفته پیش است که ادعا می‌کرد سری پیکسل ۷ فناوری صفحه‌نمایشی مشابه با سری پیکسل ۶ دارد.

درهرحال، رحمان می‌گوید که اگر افشای جدید صحت داشته باشد، روشنایی صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو باید در هر دو حالت روشنایی معمولی و روشنایی حداکثری در مقایسه با پیکسل ۶ پرو بیشتر باشد. درباره اینکه چقدر بالاتر خواهد بود، براساس برخی کدها، رحمان حدس می‌زند که حداکثر روشنایی معمولی پیکسل ۷ پرو ۶۰۰ نیت در مقایسه‌ی پیکسل ۶ پرو با حداکثر روشنایی معمولی ۵۰۰ نیت است.

در سطح روشنایی حداکثری، پیکسل ۷ پرو می‌تواند به ۱۰۰۰ نیت برسد، درحالی‌که این مقدار در پیکسل ۶ پرو تنها ۸۰۰ نیت است. البته، سطح روشنایی بالاتر روی صفحه‌نمایش می‌تواند بر عمر باتری پیکسل ۷ پرو تأثیر بگذارد؛ بنابراین باید ببینیم گوگل چه اقداماتی در این زمینه انجام می‌دهد.

ناگفته نماند که گوگل هیچ چیزی را درباره‌ی روشنایی یا فناوری صفحه‌نمایش پیکسل ۷ پرو تأیید نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان صحت این موارد را رسماً تأیید کرد. باوجوداین، اگر درست باشد، می‌تواند خبر خوبی برای گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل باشد.

مقاله‌ی مرتبط:
  • تراشه تنسور ۲ گوگل احتمالاً همچنان از پردازنده‌های پرچم‌دار فعلی بازار ضعیف‌تر خواهد بود

از طرفی دیگر، در گزارشی جزئیات هسته‌های CPU مورد استفاده‌ی تراشه GS201 پیکسل ۷ منتشر شده است. گفته می‌شود نسل دوم تراشه Tensor احتمالاً همچنان از طراحی هشت‌هسته‌ای (۲+۲+۴) که در اولین Tensor نیز دیده شده بود، استفاده می‌کند که در آن طراحی، چهار هسته پایین‌رده برای کارهای ساده، دو هسته سطح متوسط ​​و دو هسته پرقدرت وجود دارد که عمده‌ی کار را انجام می‌دهند.

هیچ جزئیاتی در رابطه با هسته‌های سطح متوسط ​​و بالای Tensor 2 دردسترس نیست؛ اما ادعا می‌شود که تراشه‌های سری Pixel 7 از همان هسته‌های Cortex A55 برای کارهای سطح پایین استفاده می‌کنند.

مجله خبری mydtc

خروج از نسخه موبایل