سرور مجازی
اقتصادی

تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می‌آید/ عکس

تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می‌آید/ عکس

شرکت ژاپنی تویوتا مدتی قبل تصویری نامشخص از یک شاسی بلند آفرودی جمع‌وجور را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد نسخه کوچک‌تری از لندکروزر سری ۲۵۰ را با نام لندهاپر تولید و روانه بازار کند.

تویوتا لندهاپر

در همین راستا اکنون خبرها حاکی از آن است این خودروساز به زودی در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن از لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

مشخصات تویوتا لندهاپر

تویوتا لندهاپر

هرچند شرکت تویوتا طی ماه گذشته نام لندهاپر را را در اداره ثبت اختراعات ژاپن به ثبت رساند، اما احتمال دارد تویوتا نام لندهاپر را فقط برای بازارهایی چون ژاپن در نظر گرفته باشد و برای سایر بازارها هدف آن را با نام دیگری عرضه کند. طبق گزارش‌ها، لندهاپر در بازار داخلی ژاپن بین ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

تویوتا لندهاپر

لندهاپر از لحاظ ابعادی در سطح کرولا کراس قرار خواهد داشت که با چنین ابعاد و قیمتی به احتمال زیاد با سایر شاسی بلندهای کامپکت آفرودی نظیر فورد برانکو اسپرت به رقابت خواهد پرداخت. همچنین این خودرو با ویژگی‌های آفرودی خود به رقیب سرسختی برای سوزوکی جیمنی تبدیل می‌شود. ضمن اینکه لندهاپر با موتورهای کرولا کراس و رافور روانه بازار خواهد شد.

Toyota Land Hopper

همچنین خبرها حاکی از آن است احتمالا تویوتا نسخه برقی لندهاپر را نیز در آینده روانه بازار خواهد کرد. هرچند تصویر منتشر شده مبهم بود، اما احتمالا این خودرو به برخی از ویژگی‌های طراحی لندکروزر سری ۲۵۰ مجهز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از این خودرو باید منتظر معرفی رسمی آن در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن بمانیم. ضمن اینکه این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا