سرور مجازی
zoomit

Nova 10 Pro هواوی احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، شارژ ۱۰۰ وات و دوربین پشتی سه‌گانه معرفی خواهد شد

هواوی سپتامبر گذشته Nova 9 Pro را رونمایی کرد و ماه آینده نیز احتمالاً سری Nova 10 را رونمایی می‌کند. درحالی‌که منتظر انتشار جزئیات بیشتری از سری Nova 10 بودیم، رندرها و تصاویری Nova 10 Pro در دنیای واقعی منتشر شده است که طراحی این گوشی را به‌همراه برخی مشخصات آن نشان می‌دهد.

تصویر واقعی Nova 10 Pro

به‌گزارش GSMArena، با‌‌‌‌توجه‌‌‌به تصویر نمونه‌ی واقعی Nova 10 Pro که در حساب ویبو کارشناس چینی WHYLAB به‌اشتراک گذاشته شده است، این محصول از دوربین سه‌گانه‌ی پشتی بهره خواهد برد. دوربین اصلی این دستگاه احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و سیستم دوربین پشتی آن در طراحی بیضی‌شکل جالبی قرار داده شده‌اند. دور این ماژول با صفحه‌ای مشکی‌رنگ احاطه شده که مشخصات دوربین روی آن نوشته شده است؛ درحالی‌که دور دوربین میانی حلقه‌ای طلایی به‌چشم می‌خورد.

رندر Nova 10 Pro

قاب پشتی مشکی Nova 10 Pro نیز طراحی جذابی دارد و لوگو هواوی به‌همراه برند Nova در پایین آن دیده می‌شود. این محصول احتمالاً در رنگ دیگری نیز عرضه خواهد شد که در بنر تبلیغاتی آن مشاهده می‌شود. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی مذکور از صفحه‌نمایش خمیده با بریدگی قرصی‌شکل در گوشه‌ی سمت‌چپ بهره خواهد برد که درواقع، جایگاهی برای قرارگیری دو دوربین سلفی است.

رندر Nova 10 Pro

در متن منتشرشده به‌همراه این تصاویر آمده است که Nova 10 Pro از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و دوربین سلفی آن نیز ۵۰ یا ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از‌آن‌‌جا‌‌که تصویر چندان واضح نیست، نمی‌توان با اطمینان دراین‌باره نظر داد.

این عکس‌ها طراحی Nova 10 Pro را هم نشان می‌دهد؛ اما وضوح آن‌ها زیاد نیست. خوشبختانه OnLeaks مجموعه‌ای از رندرهای باکیفیت را از این گوشی منتشر کرده است که طراحی آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای نشان می‌دهد. در این رندرها می‌توان این گوشی را از زاویه‌های مختلف نیز مشاهده کرد.

رندر Nova 10 Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • ساعت هوشمند بعدی هواوی به قابلیت سنجش قند خون و پایش عملکرد ریه مجهز می‌شود
  • افشای اطلاعات FreeBuds Pro 2 از اکولایزر سه‌گانه تطبیقی ایرباد جدید هواوی پرده برداشت

ظاهر Nova 10 Pro در این رندرها با تصاویر مدل واقعی آن مطابقت دارد، با این تفاوت که در رندرهای این گوشی نام تجاری Nova در بالا لوگوی هواوی دیده نمی‌شود. منبع این تصاویر اعلام کرده است که هواوی Nova 10 Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد و حسگر اثرانگشت نیز زیر آن تعبیه خواهد شد. ابعاد این دستگاه نیز ۱۶۴٫۳ در ۷۳٫۶ در ۸٫۱ میلی‌متر اعلام شده است؛ ولی وزن آن مشخص نیست.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا