سرور مجازی
zoomit

Nothing Phone 1 احتمالاً با تراشه +Snapdragon 778G و رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود

یکی از گوشی‌هایی که بسیاری از کاربران در انتظار معرفی آن هستند، Nothing 1 است که حالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی رسمی آن، شایعات و گزارش‌های بیشتری درمورد آن منتشر می‌شود. آخرین خبر از این دستگاه، به جزئیات ثبت‌شده در گیک‌بنچ اشاره دارد. براساس نتایج بنچمارک مورد اشاره، این گوشی از سیستم-روی-چیپ +Snapdragon 778G و ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این تراشه درواقع نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی Snapdragon 778G است. این پردازنده‌ هشت هسته‌ای بوده و فرکانس هسته‌ی اصلی آن روی ۲٫۵۲ گیگاهرتز تنظیم شده است.

همان‌طور که GAMArena اشاره می‌کند، Nothing Phone 1 در بخش عملکرد تک‌هسته و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۷۹۷ و ۲۸۰۳ را به‌ دست آورده است. فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد که البته رابط کاربری سفارشی Nothing OS نیز روی آن اعمال شده است.

بنچمارک Nothing Phone 1

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین تصویر کامل Nothing Phone 1 بدنه پشتی شفاف این گوشی را نشان می‌دهد
  • تماشا کنید: نوارهای نوری پشت Nothing Phone 1 چه کاربردهایی دارند؟

در شایعات قبلی گفته شده بود Nothing Phone 1 احتمالاً با تراشه‌ی جدیدتر Snapdragon 7 Gen1 عرضه خواهد شد، اما حالا به‌نظر می‌رسد این خبر واقعیت ندارد. علاوه‌براین انتظار داریم این گوشی هوشمند از فناوری شارژ ۴۵ وات پشتیبانی کند و مثل اولین گوشی‌های وان‌پلاس فقط با دعوت‌نامه فروخته شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا