سرور مجازی
zoomit

ویکو؛ آخرین تکه از پازل زیبایی‌های فرانسه به ایران رسید!

افراد با روحیه جستجوگر به‌دنبال چیزی بیشتر از هنر و فرهنگ و زیبایی‌های یک کشورند. انتظاری که شاید در سایه ساخت و تولید یک ابزار به‌روز، کاربردی و پرطرفدار برمی‌آید. ابزاری که در صف اول ارتباطات امروز قرار دارد و می‌توان به وسیله آن، هم صدای آرامش حرکت قایق روی آب‌های مدیترانه را شنید، هم زیبایی‌هایش را ثبت و به کل جهان مخابره کرد.

چه چیزی می‌تواند به تکمیل زیبایی‌های پازل این بندر بی‌نظیر کمک کند جز یک گوشی موبایل صددرصد فرانسوی که برای به دست آوردنش زحمت، هزینه و دشواری زیادی هم لازم نیست؟!

شرکت ساخت و تولید تلفن همراه با نام تجاری ویکو فعالیت خود را از سال 2011 در شهر مارسی فرانسه آغاز کرد و با چنان رشد چشم‌گیری در این عرصه پررقابت مواجه شد که توانست رتبه اول سهم بازار محصولات موبایل را در فرانسه خیلی زود به دست آورد و وارد بازار جهانی شود.

ویکو که در فرانسه به محبوبیت خوبی دست یافته، توسط شرکت عمران‌تل به بازار ایران ورود کرده و بعید نیست که بتواند سهم بازار قابل‌توجهی را نیز در کشور ما به‌دست آورد.

در این گزارش شما را با ویژگی‌های مدل T3 از این برند فرانسوی آشنا می‌کنیم.

ویــکو؛ برندی تازه‌نفس با طراحی خاص و به‌روز!

اولین چیزی که در لحظه به دست گرفتن یک گوشی تلفن همراه توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند، جذابیت ظاهریِ آن محصول است. یعنی اگر محصول بتواند در ظرافت، وزن ایده‌ال و چشم‌نوازی، حرفی برای مخاطب خود داشته باشد، به نیمه راه برای انتخاب شدن نزدیک شده است. خب می‌توان گفت که مدل T3 ویکو میان ده‌ها مدل دیگر از هم‌رده‌های خود، به معنای واقعی از این لحاظ چیزی کم ندارد. طراحی ارگونومیک هایپربولیک سه‌بعدی برای کنترل و قرارگیری راحت در دست انجام شده و با وزن 188 گرم و ابعاد 165.26mm (H) x 76.02mm(W) x 9.2mm (D) فیزیک قابل‌قبولی از خود ارائه داده است.

محصولی که در دو رنگ elegant gold و classic black برای مشتری حق انتخاب قائل شده و حس راحتی را به او القا می‌کند. بدون‌شک برای کاربر امروزی زیبایی موبایلی که در دست می‌گیرد هم مورد اهمیت است که این گوشی با توجه به متریال به کار رفته در ساخت بدنه، توانسته کیفیت قابل‌قبولی را ارائه بدهد و نظر مخاطبش را جلب کند.

ویکو

یک دفترچه دیجیتالی با اندازه مناسب

صفحه‌نمایش یک گوشی بنا بر انتظاری که کاربر از آن دارد، باید به اندازه‌ای باشد که نه خیلی بزرگ بوده که در اماکن عمومی حریم کاربر را خدشه‌دار کند و نه به قدری کوچک باشد که موجب آسیب به چشم شود. درست مثل صفحه‌نمایش ویکو T3 که با 6.6 اینچ پهنا، تصاویر را به زیبایی، کیفیت و وضوح نشان می‌دهد. این مدل گوشی در مقایسه با چهار گوشی هم‌رده خودش در بازار ایران، صفحه‌نمایش بزرگتری داشته که با وجود قیمت پایین‌تر توانسته نظرات بیشتری را به خود جلب کند.

کافی است یک بار ویدئویی را به انتخاب خود در LCDِ 6.6 اینچی ویکو T3 که از 16.7 میلیون رنگ و 1600*720 پیکسل تشکیل شده است، تماشا کنید تا به صحت این اطلاعات پی ببرید.

تصاویری شفاف‌تر و رنگی‌تر از آن‌چه شما ثبت می‌کنید

و اما دوربین! ویژگی خاصی که به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور خرید و انتخاب یک گوشی تلفن همراه برای بسیاری از کاربرها به حساب می‌آید. برای ثبت جذابیت‌ها و زیبایی‌های سوژه‌ای که تماشا می‌کنید، به ویکو T3 اعتماد داشته باشید. چون با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی می‌تواند تجربه جالب و لذت‌بخشی را برای شما رقم بزند. دوربین جلو (سلفی) این گوشی با 8 مگاپیکسل و دیافراگم 2 (F/2.0) و دوربین اصلی با 48 مگاپیکسل و دیافراگم 1.8 (F/1.8) به‌علاوه قابلیت عکاسی پرتره، قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر، فیلم‌برداری گذر زمان و تصویربرداری آهسته، همه امکانات یک دوربین خوب با وضوح بالا را در خودش جمع کرده است.

لنز واید و اولتراواید با زاویه 120 درجه فوق عریض از دیگر آپشن‌های دوربین ویکو T3 محسوب می‌شود که برای افرادی که اهل هنر عکاسی با موبایل هستند، امکانات خوبی را برای عکاسی‌برداری از سوژه‌های گروهی، ساختمان‌های بلند و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز به‌راحتی فراهم کرده است.

این دوربین سه‌گانه که با هوش مصنوعی طراحی شده، از فلش صفحه‌نمایش نیز حمایت می‌کند و با فناوری HDR، نور پس‌زمینه را شفاف و یک‌دست می‌سازد. برای صحت‌سنجی این موارد می‌توانید عکسی را که با این مدل گوشی ثبت شده است، تا حد دل‌خواه زوم و جزئیات را با کیفیت اولیه تماشا کنید.

ویکو

قدرت و امنیتی از جنس ویــکو

از آن‌جایی که کار کردن با تلفن همراه بیش از هر وسیله دیگری صورت می‌گیرد و حتی کوچک‌ترین و مهم‌ترین امور روزمره مثل پرداختی‌های بانکی هم از همین طریق انجام می‌شود، پس بدیهی است که هم قدرت باتری یک ویژگیِ قابل‌توجه باشد، هم میزان امنیت گوشی تلفن همراه!

گوشی T3 با قدرت 5 هزار میلی‌آمپر باتری‌اش به کاربر این امکان را می‌دهد که تا 42 ساعت مکالمه در بستر 4G داشته باشد، تا 12 ساعت با اینترنت 4G وب‌گردی کند، تا 35 ساعت به‌صورت آفلاین به تماشای فیلم بپردازد و تا 15 ساعت هم ویدئو آنلاین ببیند. در ضمن خروجی صدا تا 86db می‌تواند لذت تماشای فیلم‌ها را چند برابر و نسبت به رقبای خودش صدای خارق‌العاده‌ای را تولید کند.

از طرفی حس‌گر امنیتی اثر انگشت که در کناره دستگاه قرار دارد، با لمس فقط 0.3 ثانیه صاحب گوشی را شناسایی کرده، فعال می‌شود و با لمس حدود 3 ثانیه مجدد قفل و خاموش می‌گردد. پس کاربر می‌تواند با خیال راحت بعد از تعریف کردن اثر انگشت از این امکان بهره ببرد و مطمئن باشد که امنیت اطلاعاتش حفظ می‌ماند.

که ویکو با حراست از حریم خصوصی کاربران و حفظ امنیت حقوق مصرف‌کنندگان قابلیتی را طراحی کرده که از حک سیستم‌های این تلفن همراه جلوگیری می‌کند.

قدرتمند حتی در کارایی

سیستم‌عامل ویکو اندروید، و مدل T3 اندروید 11 بوده و همین می‌تواند یکی از نقاط قوت برای استفاده کاربر با این نرم‌افزار باشد.

این گوشیِ دو سیم‌کارته که دارای منو با زبان فارسی است، از رم اجرایی 4 گیگابایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه جانبی تا 512 گیگابایت (micro SD) و نیز شبکه‌های ارتباطی 2G، 3G و 4G نیز پشتیبانی می‌کند. پس به نظر می‌رسد که به‌عنوان یک ابزار کاربردی برای مخاطب نوجوان و تمام افرادی که استفاده روزمره از تلفن همراه دارند، گزینه مناسبی باشد و با توجه به قیمت مناسب ( زیر 250 یورو) خیلی زود بتواند به یک برند پرطرفدار بین کاربران ایرانی شناخته شود. همان‌طور که در حال حاضر نیز به‌عنوان محبوب‌ترین برند در بین نوجوان و جوانان فرانسوی مطرح شده است.‌

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا