سرور مجازی
zoomit

سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ احتمالاً با قیمتی بیشتر از سری گلکسی واچ ۴ عرضه می‌شوند

به‌نظر می‌رسد اخیراً قیمت جهانی بیشتر لوازم الکترونیکی افزایش یافته است و احتمالاً سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اکنون قیمت احتمالی گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو فاش شده که نشان می‌دهد این محصولات نسبت به مدل‌های قبلی، با قیمت بیشتر روانه‌ی بازار خواهند شد.

آیا ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ، ارزش این افزایش قیمت را خواهند داشت؟ قطعاً بسیاری از خریداران احتمالی این ساعت‌ها، این سؤال را در ذهن دارند. با تغییراتی که انتظار می‌رود سامسونگ روی نسل بعدی ساعت‌های هوشمندش اعمال کند، شاید مشتریان به‌راحتی قیمت بالاتر این محصولات را نپذیرند.

یکی از افشاگران خبرهای فناوری با نام کاربری Rquandt در توییتر، جزئیاتی در این مورد ارائه کرده است. براساس اعلام این افشاگر، اگرچه مدل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ در دو نسخه‌ی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه شدند اما گفته می‌شود گلکسی واچ ۵ پرو فقط در نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری دردسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش SamMobile، قیمت نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ برای مدل بلوتوث و LTE به‌ترتیب ۳۰۰ و ۳۵۰ یورو اعلام شده است. این محصول در رنگ طلایی-صورتی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود مدل بلوتوث و LTE نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری این ساعت نیز به‌ترتیب با قیمت ۳۵۰ و ۴۰۰ یورو به‌فروش برسد. این مدل نیز در رنگ آبی، خاکستری و نقره‌ای دردسترس مشتریان خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ تولید انبوه تراشه‌های مبتنی‌بر لیتوگرافی ۳ نانومتری را از هفته آینده آغاز می‌کند
  • روش جدید سامسونگ در ساخت پنل‌های OLED، تولید گوشی‌های تاشو بدون‌ حاشیه و ارزان‌تر را ممکن می‌کند

همان‌طور که اشاره شد، گلکسی واچ ۵ پرو فقط در نسخه‌ی ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. نسخه‌ی بلوتوث و LTE این ساعت هوشمند نیز به‌ترتیب با قیمت ۴۹۰ و ۵۴۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصول در رنگ مشکی و تیتانیوم دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار داریم قیمت این محصولات در همه‌ی نواحی جهان، مطابق قیمت‌های فاش‌شده، باشد.

درمقام مقایسه، نسخه‌ی بلوتوث و LTE مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ به‌ترتیب با قیمت ۲۶۹ و ۳۱۹ یورو عرضه شدند، بنابراین مدل پایه‌ی نسل بعدی این ساعت هوشمند ۳۱ یورو گران‌تر خواهد بود. نسخه‌ی بلوتوث و LTE مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ نیز به‌ترتیب با برچسب قیمت ۲۹۹ و ۳۴۹ یورو به‌فروش می‌رسد و بنابراین مدل‌های جایگزین آن‌ها حدود ۵۱ یورو گران‌تر خواهند بود.

به‌طور مشابه، نسخه‌ی بلوتوث و LTE مدل ۴۶ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ کلاسیک به‌ترتیب با قیمت ۳۹۹ و ۴۴۹ یورو عرضه شد و اگر اطلاعات فاش‌شده از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ واقعیت داشته باشد، قیمت هر دو نسخه‌ی گلکسی واچ ۵ پرو نیز ۹۱ یورو افزایش یافته است.

این افزایش قیمت بسیار قابل‌توجه است و مشتریان چندان از آن خوشحال نخواهند شد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ قاب چرخشی فیزیکی را در گلکسی واچ ۵ پرو حذف کرده و بدین‌ترتیب این تصمیم‌گیری می‌تواند در پذیرش قیمت بالاتر این محصول نسبت به نسل قبلی‌اش، تأثیر منفی داشته باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا