سرور مجازی
zoomit

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G Pro با تراشه AMD Ryzen و گرافیک RTX 3060 معرفی شد

شیائومی اخیراً از عرضه‌ی یک لپ‌تاپ جدید سری ردمی برای بازار چین خبر داده بود و حالا این محصول را به‌طور رسمی و با نام Redmi G Pro Gaming Ryzen Edition رونمایی کرده است.

همان‌طور که از نام ردمی G Pro جدید پیدا است، برای گیمرها طراحی شده و از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G پرو از پنل ۱۶ اینچی LCD بهره می‌برد از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از رنگ‌‌های ۱۰ بیتی، DC Dimming و گواهی HDR400 اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G Pro Ryzen Edition

لپ‌تاپ جدید ردمی G Pro از پردازنده‌ی AMD Ryzen R7-6800H به‌همراه گرافیک RTX 3060 6G استفاده می‌کند که مصرف انرژی آن ۱۳۰ وات است. این دستگاه همچنین به ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله DDR5-4800 و ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 SSD مجهز شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، لپ‌تاپ ردمی G Pro از چهار لوله‌ی حرارتی و دو فن ۱۲ ولتی برای خنک‌کردن قطعات داخلی بهره می‌برد و می‌تواند دمای داخلی دستگاه را حتی تحت بارهای سنگین، کنترل کند. این محصول یک درگاه USB C با پشتیبانی از توان ۱۰۰ وات، سه درگاه USB A 3.2، یک درگاه USB A 2.0، یک پورت MiniDisplay 1.4، یک درگاه HDMI 2.0، اسلات کارت SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را به‌همراه درگاه شبکه و همچنین پورت شارژ DC ارائه می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی G Pro Ryzen Edition

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی لپ تاپ 120G را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز 2.5K رونمایی می‌کند
  • تبلت شیائومی Mi Pad Pro 5G معرفی شد؛ تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و باتری ۱۰هزار میلی‌آمپرساعتی

ردمی G Pro از نظر نرم‌افزاری به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. این لپ‌تاپ ۲٫۶۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۲۸٫۴۵ میلی‌متر بوده و از باتری ۸۰ وات‌ساعتی تغذیه می‌کند. علاوه‌براین شیائومی یک آداپتور برق ۳۳۰ وات به‌همراه این محصول ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ گیمینگ Redmi G Pro Ryzen Edition با قیمت ۷۵۹۹ یوان به‌فروش می‌رسد که تقریباً معادل ۱۰۹۲ دلار آمریکا است. این محصول اکنون برای پیش‌سفارش دردسترس قرار گرفته و انتظار می‌رود از ۱۵ سپتامبر (۲۳ مهر ۱۴۰۱) در چین عرضه شود.

مشخصاتRedmi G Pro Gaming Ryzen Edition
سیستم‌عاملویندوز ۱۱
پردازندهAMD Ryzen R7-6800H
گرافیکRTX 3060 6G
رم۱۶ گیگابایت دوکانانه DDR5-4800
ذخیره‌سازی۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 SSD
پورتیک درگاه USB C با پشتیبانی از توان ۱۰۰ وات، سه درگاه USB A 3.2، یک درگاه USB A 2.0، یک پورت MiniDisplay 1.4، یک درگاه HDMI 2.0، اسلات کارت SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را به‌همراه درگاه شبکه و همچنین پورت شارژ DC
وزن۲٫۶۶ کیلوگرم
ضخامت۲۸٫۴۵ میلی‌متر
قیمت۱۰۹۲ دلار
نمایشگر

پنل ۱۶ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز
پشتیبانی از رنگ‌‌های ۱۰ بیتی، DC Dimming و گواهی HDR400 و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا