سرور مجازی
رمز ارز

نتایج تحقیقات جدید: اتریوم با ۲۷ درصد تخفیف معامله می‌شود!

نتایج تحقیقات جدید: اتریوم با ۲۷ درصد تخفیف معامله می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقاتی RxR، اتر (ETH)، توکن اصلی بلاکچین اتریوم، با ۲۷ درصد تخفیف نسبت به ارزش منصفانه خود معامله می‌شود.

به گفته RxR، مدل‌های سنتی که به طور انحصاری بر پذیرش فعال لایه اول اتریوم توسط کاربران تمرکز دارند، ممکن است گمراه‌کننده باشند. به همین دلیل، این شرکت از یک مدل ارزیابی ترکیبی بر اساس قانون متکالف (Metcalfe) که شامل پذیرش فعال کاربران در شبکه‌های مقیاس‌پذیر لایه دوم همراه با کاربران فعال در شبکه اصلی اتریوم است، برای سنجش ارزش منصفانه اتر استفاده می‌کند.

بر اساس قانون متکالف، ارزش یک شبکه به طور مستقیم مرتبط و متناسب با مجذور تعداد کاربرانی است که دارد. اتر به کاربران این امکان را می‌دهد تا در بلاکچین اتریوم تراکنش کنند، سود کسب کنند و از طریق استیکینگ، در حفظ امنیت شبکه هم مشارکت داشته باشند. بنابراین، ارزش پیشنهادی اتر با استفاده از شبکه اتریوم مرتبط است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

به گفته لوئیس هارلند، تحلیلگر RxR، با استفاده از مدل به‌روز شده، حتی با فرض عدم رشد بیشتر کاربران، ارزش ETH حدود ۲۷۵ میلیارد دلار به دست می‌آید که نشان می‌دهد اتریوم با ۲۷ درصد تخفیف نسبت به ارزش منصفانه خود معامله می‌شود.

بلاکچین‌های لایه دو در سال‌های اخیر، جایگاه خود را در صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال تثبیت کرده‌اند. بر اساس داده‌های پلتفرم L2Beat، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در پروتکل‌های لایه دوم در دو سال بیش از سه برابر شده و به بیش از ۹ میلیارد دلار رسیده است.

به گفته هارلند، امروز بیش از ۲۵۰ برنامه کاربردی در اتریوم دارای ارزش کل بیش از ۱ میلیون دلار بوده و تقریباً ۳۰ شبکه لایه دو دارای مجموع ارزش قفل‌شده ۱۰ میلیارد دلاری هستند. به همین دلیل، این تحلیلگر بر اهمیت ترکیب فعالیت لایه دو در مدل‌های ارزش منصفانه تاکید دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا