سرور مجازی
اخبار آی تی

تمدید مهلت ارسال ایده‌های دارویی در یک رویداد

به گزارش ایسنا، فراخوان مشترک یکی از شتاب‌دهندهای حوزه فرآوردهای های‌تک دارویی با برنامه چالش‌های فناوری و نوآوری (InnoTEN) رویدادی است که اساتید، استارت‌آپ‌های فناور، دانشجویان، کارآفرینان صنعت و پزشکان را گرد هم می‌آورد.

اینوتن (Innoten) به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو متولی اجرای چالش‌های نوآوری است که از طریق کارگزاران خود اقدام به شناسایی نیازها و مسأیل شرکت‌های صنعتی کرده و برای رفع آنها اقدام به انتشار فراخوان و برگزاری مسابقه می‌کند.

بر این اساس این شتاب‌دهنده با همکاری شبکه تبادل فناوری ستاد نانو، رویداد تپش را با «تمرکز بر فرآورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها» و در موضوعات میکروسفرها، تکنولوژی mRNA، فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوتکنولوژی و کانژوگه‌های پلیمری و پروتئینی برگزار می‌کنند.

مهمترین هدف برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت‌های رشد و موفقیت برای استارت‌آپ‌ها است و ایده‌ها یا طرح‌هایی که از لحاظ فنی و اقتصادی مناسب است را می‌توان با ایجاد بستری از اساتید، فعالان به‌نام و زیرساخت‌های مهمی چون آزمایشگاه، خطوط تولیدی، فضای اداری، آموزش و…. به همراه تیم مارکتینگ به مرحله تولید انبوه و در نهایت فروش رساند.

از تمامی علاقه‌مندان اعم از شرکت‌های فناور، دانشجویان، پژوهشگران برای رفع مساله مطرح شده در این فراخوان دعوت به عمل آمده است و بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن)، شرکت‌کنندگان تا 15 مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت دریافت طرح‌ها و غربال اولیه، داوری طرح‌ها انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت.

به نقل از ستاد نانو، برگزیدگان مرحله نخست، فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن از حمایت، شامل اعطای گرنت نقدی و آزمایشگاهی به تیم‌های برگزیده به مبلغ ۴۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه در راستای تجاری‌سازی برای هر تیم برگزیده به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، کمک به تهیه طرح کسب و کار برای هر تیم برگزیده، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای کسب و کار با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و خدمات شتابدهی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا