سرور مجازی
zoomit

مایکرون کارت حافظه‌ microSD جدید خود را با قابلیت ۴ ماه ضبط مداوم ویدیو معرفی کرد

مایکرون (Micron) کارت حافظه‌ی microSD جدیدی معرفی کرده است که ادعا می‌کند بیشترین ظرفیت ذخیره‌سازی را میان نمونه‌های موجود ارائه می‌دهد. کارت حافظه‌های microSD سری i400 این شرکت در ظرفیت‌های ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت و ۱٫۵ ترابایت عرضه می‌شوند. این کارت‌ها برای موارد استفاده‌ی ذخیره‌سازی سنگین اطلاعات که تمرکز آن‌ها بر انجام وظایفی مثل ضبط مداوم ویدئو یا ثبت هم‌زمان چند رویداد هوش مصنوعی قرار دارد، طراحی شده است.

به گزارش TechSpot، همه‌ی کارت‌ حافظه‌های سری i400 برای کارکرد ۲۴ ساعته به‌مدت پنج سال متوالی با میانگین زمان خرابی دومیلیون ساعت، رتبه‌بندی شده‌اند. این کارت‌ها همچنین می‌تواند در محیط‌هایی با دمای بین ۲۵ تا ۸۵ درجه‌ی سانتی‌گراد بدون مشکل کار کنند. از دیگر ویژگی‌های این سری از کارت حافظه‌های Micron می‌توان به مقاومت دربرابر آسیب‌های ناشی از آب، آهن‌ربا، اشعه‌ی ایکس، ضربه و شوک اشاره کرد.

دوربین مدار بسته

مقاله‌ی مرتبط:

  • آغاز همکاری فایزون با AMD و مایکرون برای ترویج اس اس دی پرسرعت PCIe 5.0
  • دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ از حافظه‌ی جدید LPDDR5X مایکرون بهره خواهند برد

به گفته‌ی Micron، کارت حافظه‌ی ۱٫۵ ترابایتی این شرکت می‌تواند تا چهار ماه به‌طور مداوم، ویدئو ذخیره کند. سری i400 از NAND سه‌بعدی ۱۷۶ لایه‌ای این شرکت که اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شد بهره می‌برند. این شرکت هنگام معرفی NAND سه‌بعدی خود اعلام کرد تعداد لایه‌های آن تقریباً ۴۰ درصد بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب خود است و به‌همین دلیل استفاده از آن در شرایطی که به حافظه‌ی ذخیره‌سازی با فرم‌فکتور کوچک نیاز است، ایدئال خواهد بود.

Micron اعلام کرده کارت‌های microSD جدید این شرکت امکان دسترسی آسان به داده‌ها را برای مواردی که به‌طور لحظه‌ای به اطلاعات ذخیره‌شده نیاز است، فراهم می‌کند. این کارت‌ها همچنین می‌توانند به کسب‌وکارهای کوچک اجازه دهند داده‌های موردنظر خود را به‌جای آپلود روی فضای ابری که معمولاً هزینه‌بر است، روی کارت‌های فیزیکی microSD نگه‌داری کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا