سرور مجازی
zoomit

سامسونگ از ساندبار ۲۰۲۲ خود با ویژگی Dolby Atmos وایرلس رونمایی کرد

به‌گزارش Gizmochina، سامسونگ خط تولید Soundbar 2022 خود را در هند آماده‌سازی و مجهز کرد و این اتفاق با روز جهانی موسیقی امسال مصادف شد. ساندبارهای ۲۰۲۲ سامسونگ با سیستم صوتی Dolby Atmos وایرلس، اتصال یکپارچه را به تلویزیون‌های سامسونگ ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای قابلیت‌های Q-Symphony و SpaceFit Sound Advance و dtsX برای تجربه‌ی صدای منحصربه‌فرد هستند.

این مجموعه شامل پرچم‌داران سری Q سامسونگ و سری S است. ساندبارها صدای سه‌بعدی را برای تجربه‌ی سرگرمی خانگی همه‌جانبه ارائه می‌دهند. مدل‌های موجود در این مجموعه عبارت‌اند از Soundbar 200W S61B و Soundbar 330W S801B و Soundbar 360W Q600B و Soundbar Q990B.

ساندبار q990b سامسونگ

فناوری Dolby Atmos وایرلس ساندبارهای سری Q باعث می‌شود تا با اتصال Wi-Fi بتوانید از صدای پرنیروی ساندبار لذت ببرید. ویژگی Q-Symphony به ساندبار امکان می‌دهد با بلندگوهای سازگار تلویزیون سامسونگ همگام شود و صداهای عالی تولید کند. ساندبارهای سری S سامسونگ تا حد ممکن باریک هستند. به‌گفته‌ی سامسونگ، S801B باریک‌ترین ساندبار جهان و ۶۰ درصد باریک‌تر از ساندبارهای معمولی است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ با تلویزیون و ساندبار The Terrace، تجربه سرگرمی خانگی را به فضای باز منتقل می‌کند

ساندبارهای ۲۰۲۲ سامسونگ در هند از فروشگاه آنلاین رسمی شرکت و همچنین فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین و آفلاین در هند دردسترس هستند. ارزان‌ترین مدل، S61B با قیمت ۳۲۰ دلار و گران‌ترین مدل، Q990B با قیمت حدود ۱۲۸۰ دلار فروخته می‌شوند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا