سرور مجازی
zoomit

اسنپ‌فود برای اجرای طرح هوشمندسازی خرید نان در پلتفرم خود رایزنی می‌کند

به گزارش دیتاسنتر من، چندی پیش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه فاز اول طرح هوشمند‌سازی یارانه آرد و نان از ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در استان تهران اجرایی شده، از عدم تغییر نرخ مصوب نان خبر داد. حشمت‌الله عسگری، در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به عدم تغییر قیمت نان در سال جاری گفت:

قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ بوده و هرگونه افزایش خارج از مصوبه غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد. عسگری همچنین اجرای این طرح را عامل مهمی در مدیریت مصرف و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از سوء مصرف این کالای استراتژیک دانست.

او همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با این موضوع خواست با تشدید فعالیت گشت‌های بازرسی، نظارت لازم را در زمینه‌های بهداشتی و قیمت نان به عمل آورده و مانع از هرگونه سوءاستفاده و تخلف شوند.

با این شرایط حالا این سؤال پیش می‌آید که وضعیت پلتفرم‌های آنلاین فروش نان مانند اسنپ‌فود هم‌زمان با اجرای طرح هوشمندسازی فروش نان و ارائه یارانه در این زمینه به چه شکل خواهد بود؟

عرفان غفاریان، راهبر ارشد توسعه کسب‌و‌کار و مدیر اجرایی سرویس‌های جدید اسنپ فود در گفت‌وگو با دیتاسنتر من اعلام می‌کند که آن‌ها در حال مذاکره برای پیاده‌سازی این طرح روی پلتفرم خود هستند.

غفاریان در این مورد به دیتاسنتر من گفت:‌

با توجه به حضور تعداد بسیار زیادی از نانوایی‌های تهران و سایر شهرهای بزرگ در سامانه اسنپ‌فود و سهم قابل توجه فروش آنلاین از مجموع فروش فروشگاه‌های مذکور، در حال رایزنی با مراجع مربوطه برای طراحی سازوکاری در جهت پیاده‌سازی طرح هوشمندسازی خرید نان در پلت فرم اسنپ فود هستیم.

پیش از این مدیر طرح هوشمندسازی فروش نان از هزینه ۹۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات هوشمند‌سازی فروش نان خبر داده بود. شروع اجرای طرح هوشمندسازی نان در ماه‌های گذشته از طرف مسئولان این طرح پیگیری شده و شهر زنجان هم به‌عنوان منطقه پایلوت آغازگر این طرح انتخاب شد.

براساس این طرح، دولت به نانوایی‌ها آرد را به قیمت آزاد می‌دهد؛ اما در ازای فروش نان به نانوایی یارانه می‌دهد. قیمت نان در این طرح هیچ تغییری نمی‌کند و محدودیتی هم در تعداد خرید نان وجود ندارد. همچنین در هنگام پرداخت پول نان توسط خریدار، مابقی پول همان لحظه از حساب دولت به حساب نانوا واریز می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا