سرور مجازی
zoomit

پوکو X4 GT و پوکو F4 به‌ترتیب با قیمت ۴۳۰ و ۵۰۰ دلار عرضه خواهند شد

پوکو F4 و X4 GT سرانجام پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری رسماً معرفی خواهند شد. بااین‌حال، یکی از توزیع‌کنندگان رسمی شیائومی در لهستان این دو گوشی را پیش از رویداد رونمایی رسمی در وب‌سایت خود فهرست کرده است. اطلاعات درج‌شده در برگه‌های مشخصات فنی این دو دستگاه اطلاعات پیشین را تأیید می‌کند.

GSMArena می‌نویسد به‌لطف اطلاعات ثبت‌شده در خرد‌ه‌فروشی آنلاین لهستانی، اکنون قیمت پوکو X4 GT و پوکو F4 دردسترس قرار گرفته است. براساس داده‌های این وب‌سایت، مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی پوکو F4 با قیمت ۵۰۰ دلار و مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با قیمت ۵۴۵ دلار فروخته خواهد شد.

در مقام مقایسه، مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی پوکو F3 با قیمت ۳۹۰ دلار عرضه شد و مدتی بعد، قیمتش به حدود ۳۰۰ دلار کاهش یافت. داده‌های این خرده‌فروشی لهستانی نشان می‌دهد مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی پوکو X4 GT با قیمت ۴۳۰ دلار و مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با قیمت ۴۵۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

طبق شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی و با‌‌توجه‌‌به اطلاعات ثبت‌شده در وب‌سایت توزیع‌کننده‌ی رسمی محصولات شیائومی در لهستان، پوکو F4 از تراشه‌ی Snapdragon 870 و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز بهره خواهد برد.

دوربین سه‌گانه‌ی پشتی این دستگاه نیز متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی پوکو F4 نیز ۲۰ مگاپیکسلی است و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات تأمین می‌کند. در‌ادامه، تصاویر این گوشی را مشاهده می‌کنید.

درمقابل، پوکو X4 GT از تراشه‌ی کاملاً جدید Dimensity 8100، نمایشگر ۶٫۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتز، دوربین سه‌گانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. در‌ادامه، گالری تصاویر این گوشی را نیز می‌توانید مشاهده می‌کنید.

مقاله‌های مرتبط:

  • پوکو F4 GT در تست جدید گیمینگ عملکرد ضعیفی از خود نشان داد
  • پوکو X4 GT و F4 به‌ترتیب با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات عرضه می‌شوند

همان‌طورکه اشاره کردیم، شیائومی پنجشنبه ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲ تیر ۱۴۰۱) رویدادی به‌منظور معرفی پوکو X4 GT و پوکو F4 برای بازارهای بین‌المللی برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود پیش‌خرید این دو دستگاه بلافاصله پس از مراسم رونمایی آن‌ها فعال شود. درحال‌حاضر، اطلاعاتی از تاریخ دقیق عرضه‌ی این دو محصول به بازار دردسترس نیست.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا