سرور مجازی
رمز ارز

پشتیبانی پلتفرم بازی روبلاکس از ریپل تکذیب شد! قیمت XRP چه واکنشی نشان داد؟

پشتیبانی پلتفرم بازی روبلاکس از ریپل تکذیب شد! قیمت XRP چه واکنشی نشان داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، پلتفرم پرداخت رمزارزی بیت‌پی (BitPay) پیامی را منتشر و ادعا کرد که روبلاکس (Roblox)، یک پلتفرم ساخت بازی آنلاین و چند نفره، قصد دارد در بازی‌های خود از ارز دیجیتال ریپل (XRP) به عنوان یک روش پرداخت پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که این پیام در حال حاضر حذف شده است.

این ادعا منجر به افزایش قیمت ریپل در کوتاه مدت شد و در تاریخ ۱۶ اکتبر، ریپل به بیش از ۵۰ سنت رسید. اما روبلاکس به سرعت این ادعاها را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای ادغام و یکپارچه‌سازی پرداخت‌های ریپل ندارد و اطلاعات منتشرشده نادرست هستند.

روبلاکس توضیح داد که آنها از Xsolla به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات پرداخت استفاده می‌کنند، ولی در حال حاضر نیازی به پذیرش و استفاده از ریپل یا بیت‌کوین وجود ندارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پس از این شفاف‌سازی، قیمت ریپل به حدود ۰.۴۹۱۵ دلار بازگشت. مدیر ارشد بازاریابی بیت‌پی این خطا را تایید کرد و قول داد در انتشار توییت‌هایی که در مورد پذیرش رمزارزها توسط شرکت‌های مطرح است، دقت بیشتری اعمال شود.

بر اساس آخرین اطلاعات در تاریخ ۱۸ اکتبر، ریپل با افت جزئی در ۲۴ ساعت گذشته و کاهش ۲.۷۶ درصدی در نمودار هفتگی، با قیمت ۰.۴۸۹۸ دلار معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا