سرور مجازی
zoomit

مشخصات سه هدفون‌ گیمینگ سری INZONE H سونی با ویژگی صدای فراگیر فاش شد

چندی پیش، سونی جدیدترین محصول خود درزمینه‌ی هدفون پریمیوم را با نام WH-1000XM5 عرضه کرد. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، این شرکت ظاهراً قصد دارد به‌زودی سری جدید هدفون‌های گیمینگ خود را رونمایی کند.

براساس گزارش 91Mobiles، غول فناوری ژاپنی برای عرضه‌ی سه هدفون گیمینگ سری جدید INZONE شامل INZONE H3 و INZONE H7 و INZONE H9 آماده می‌شود. این اطلاعات را افشاگری به‌ نام OnLeaks منتشر و به یکی از ویژگی‌های مهم هر سه هدفون، یعنی صدای فراگیر ۳۶۰، نیز اشاره کرده است.

هدفون INZONE H3

هدفون گیمینگ INZONE H3 سونی

هدفون INZONE H3 مدلی پایین‌رده و مقرون‌به‌صرفه‌تر از سه مدل دیگر خواهد بود و تنها هدفون این سری است که سیم دارد. افزون‌براین، هدفون مذکور یک میکروفون مشکی دارد که به گوشی سمت چپ هدفون متصل است. تصویر منتشر‌شده از هدفون، نشانگر LED، پورت USB نوع C، دکمه NC/AMB (حذف نویز/حالت صدای محیط) و چرخ اسکرول صدا را در زیر میکروفون را نشان می‌دهد.

هدفون INZONE H7

هدفون گیمینگ INZONE H7 سونی

INZONE H7 دومین هدفون این سری محسوب می‌شود که در دسته‌ی میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد و اتصال بی‌سیم دارد و ظاهراً از نظر طراحی به مدل H3 فوق شبیه است. تفاوت آن با مدل قبلی، رنگ سفید میکروفون و قرارگرفتن مارک «سونی» در بخشی متفاوت است.

به‌غیر از این، INZONE H7 سونی دکمه‌ی GAME/CHAT در گوشی سمت راست به‌همراه یک دکمه بلوتوث دارد که هدفون را با دستگاه یا کامپیوتر دیگر و دکمه پاور جفت می‌کند. INZONE H7 نیز از پورت USB Type C پشتیبانی می‌کند و یک دانگل USB برای اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ‌تاپ دارد.

هدفون INZONE H9

هدفون گیمینگ INZONE H9 سونی

مقاله‌ی مرتبط:

  • هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی احتمالاً نیمه اول ۲۰۲۳ از راه می‌رسد

هدفون گیمینگ INZONE H9 برترین و گران‌ترین مدل این سری است و ازنظر طراحی به مدل قبلی، یعنی INZONE H7 شباهت دارد؛ اما از چراغ LED نیز بهره می‌برد. محل قرارگیری میکروفون و دکمه‌ها نیز به INZONE H7 شباهت دارد.

افزون‌براین، به درگاه USB Type C و یک دانگل USB برای گزینه‌های اتصال بی‌سیم مجهز است. افزون‌براین، INZONE H9 تنها مدل این سری محسوب می‌شود که از قابلیت حذف نویز درکنار صدای فراگیر ۳۶۰ برای گیمینگ برخوردار است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا