سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

واتس‌اپ روی قابلیتی برای توقف و از سرگیری ضبط پیام‌های صوتی کار می‌کند

اگر از قابلیت پیام‌های صوتی واتس‌اپ زیاد استفاده می‌کنید، احتمالا به‌زودی امکانی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در حین ضبط پیام‌های صوتی بتوانید ضبط را متوقف کرده و بدون این که لازم باشد پیام جداگانه‌ای بفرستید، بعدا دوباره ادامه همان پیام را ضبط کنید.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، این قابلیت فعلا در فاز توسعه قرار دارد و حتی برای آزمایش‌کنندگان بتا هم در دسترس نیست. با این وجود، نسخه پیش‌نمایش این ویژگی به دست این وب‌سایت رسیده و ویدیویی از آن منتشر شده است.

در ویدیوی زیر رابط جدیدی برای ضبط پیام‌های صوتی را می‌بینیم که قابلیت‌های پخش / مکث، آغاز / توقف، نمایش طول پیام صوتی و امکان ارسال پیام را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضر، تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از ارسال پیام صوتی یکبار به آن گوش دهید.

فعلا مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت، اما تیم توسعه واتس‌اپ ظاهرا سخت در تلاش است تا این قابلیت را به بهترین شکل ممکن در کمترین زمان به دست کاربران برساند. این شرکت حالا توجه بیشتری به بخش پیام‌های صوتی دارد. چندی پیش در گزارش دیگری گفته بودیم که کاربران می‌توانند بدون حضور در صفحه چت به پیام‌های صوتی گوش کنند.

واتس‌اپ

وب‌سایت WABetaInfo می‌گوید قابلیت گوش دادن به پیام‌های صوتی در خارج از صفحه چت درست مثل توقف ضبط پیام‌ها هنوز در دست توسعه قرار دارد، بنابراین برای کاربران عمومی یا حتی آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس نیست. ولی حدس زده می‌شود که این قابلیت به‌زودی حداقل در اختیار آزمایش‌کنندگان قرار بگیرد.

واتس‌اپ از چند وقت پیش دسترسی به قابلیت جدید پیام‌های محوشونده را به‌صورت بتا فراهم کرد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید که پیام‌هایتان ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز بعد حذف شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا