سرور مجازی
zoomit

اپلیکیشن Camera+ 2 امکان ثبت عکس ۴۸ مگاپیکسلی با آیفون را فراهم می‌کند

اپلیکیشن دوربین Camera+ 2 امکان ثبت تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی را در iOS حتی بدون نیاز به آیفون ۱۴ یا ۱۴ پرومکس آینده، فراهم می‌کند. توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن LateNiteSoft، قیمت آن را افزایش داده و علاوه‌براین یک مدل مبتنی‌بر اشتراک نیز معرفی کرده است.

LateNiteSoft با معرفی Camera+ 2، قابلیت‌های این اپلیکیشن را ارتقا داده است. برای استفاده از امکانات این برنامه، به iPadOS 15، iOS 15 و watchOS 6 یا نسخه‌های جدیدتر خواهید داشت. علاوه‌براین، حجم این اپلیکیشن در iOS به ۱۶۵٫۹ مگابایت می‌رسد.

اپلیکیشن Camera+ 2 برای آیفون

مقاله‌ی مرتبط:

  • تلگرام اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد
  • آپدیت اخیر واتساپ قابلیت‌های جدیدی به تنظیمات حریم خصوصی این پیام‌رسان اضافه می‌کند

به گزارش NotebookCheck، اپلیکیشن Camera+ 2 از ویژگی UltraRes بهره می‌برد؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های استاندارد ۱۲ مگاپیکسلی را به ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا دهند. این در حالی است که طبق گزارش‌های موجود، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شوند.

به گفته‌ی LateNiteSoft، قابلیت UltraRes این شرکت از الگوریتم یادگیری ماشینی بهره می‌برد و از میلیون‌ها عکس به‌عنوان وروردی این الگوریتم استفاده شده است. علاوه‌براین می‌توانید الگوریتم UltraRes را روی عکس‌هایی که از قبل گرفته‌اید نیز اعمال کنید. البته این ویژگی فقط با دستگاه‌های جدید مجهز به iOS و iPadOS سازگار است. به‌طور خاص LateNiteSoft درمورد سازگاری UltraRes به آیفون ۱۱ یا مدل‌های جدیدتر، آیپد نسل ۹، آیپد مینی ۶ و آیپد پرو نسل سه یا جدیدتر اشاره کرده است.

LateNiteSoft همچنین رابط کاربری Camera+ 2 را اصلاح کرده و اکنون این اپلیکیشن در دستگاه‌های مجهز به نمایشگرهای بزرگ‌تر، بهتر نمایش داده می‌شود. از سوی دیگر این توسعه‌دهنده یک سرویس اشتراکی معرفی کرده که هزینه‌ی آن از ۳٫۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. علاوه‌براین کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۷٫۹۹ دلار، اشتراک استفاده‌ی یک‌ساله از اپلیکیشن Camera+ 2 را خریداری کنند. هزینه‌ی اشتراک مادام‌العمر این برنامه نیز ۲۴٫۹۹ دلار است. خوشبختانه این توسعه‌دهنده کاربران را به ارتقا به مدل‌های اشتراکی خود مجبور نمی‌کند. اپلیکیشن مورد اشاره هم‌اکنون ازطریق فروشگاه اپ‌استور برای iPadOS، iOS و watchOS دردسترس قرار گرفته است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا