سرور مجازی
zoomit

با کاهش محدودیت‌های کووید در چین، میزان فروش لپ‌تاپ در ماه می افزایش یافت

نتایج تحقیقات دیجی‌تایمز حاکی از آن است که با برداشته شدن قرنطینه‌های ناشی از کووید در شرق چین، عرضه‌ی محصولات پنج شرکت برتر سازنده‌ی لپ‌تاپ جهان در ماه می نسبت به ماه قبل از آن مجموعاً ۳۴ درصد افزایش یافته، اما با تقاضای ضعیف بازار که فروشندگان را محدود کرده بود، میزان فروش لپ‌تاپ نسبت به ماه مشابه سال گذشته همچنان کم‌تر است.

به گزارش دیجی‌تایمز، لنوو، در ماه می بهترین عملکرد را میان پنج برند برتر سازنده‌ی لپ‌تاپ داشت و حجم فروش تولیدکنندگان چینی نیز از رقبای آمریکایی آن‌ها یعنی دل و HP پیشی گرفت. لنوو به‌عنوان بزرگ‌ترین برند تولید‌کننده‌ی لپ‌تاپ در جهان پس از اینکه ماه آوریل با کاهش شدید عرضه مواجه شد، اکنون توانسته در ماه می به رشد بالایی دست یابد.

با شروع مجدد فعالیت تأمین‌کنندگان تجهیزات HP در چین ازجمله Quanta Computer و Compal Electronics، محموله‌های این شرکت در ماه می رشدی دورقمی را تجربه کرد. افزایش عرضه‌ی محصولات دل در این بازه‌ی زمانی از لنوو و HP کمتر بود، زیرا محموله‌های این شرکت در ماه آوریل به‌اندازه‌ی سایر شرکت‌ها تحت تأثیر محدودیت‌ها قرار نگرفت.

مجموع فروش برترین تأمین‌کنندگان تجهیزات لپ‌تاپ در ماه می تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته است. عرضه قطعات هردو شرکت Compal و Qunata در ماه می بسیار درخورتوجه بود، زیرا با برداشته شدن محدودیت‌های ناشی از کووید در چین، میزان تولید آن‌ها درحال بازگشت به روال عادی است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا