سرور مجازی
zoomit

ظاهراً BOE همچنان در فهرست تأمین‌کنندگان نمایشگر آیفون 14 حضور دارد

اواخر اردیبهشت‌ ۱۴۰۱ اعلام شد اپل هنوز BOE را به فهرست تأمین‌کنندگان نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اضافه نکرده است. BOE، از بازیگران نسبتاً نوظهور صنعت نمایشگر‌، در سال‌های اخیر با اپل همکاری تنگاتنگی داشته و نمایشگر گوشی آیفون ۱۳ را نیز تأمین کرده است.

زمستان سال گذشته، اپل متوجه شد BOE در اقدامی خودسرانه پهنای مدار ترانزیستورهای فیلم‌نازک نمایشگر OLED آیفون ۱۳ را با هدف دستیابی به بازدهی بیشتر تغییر داده است. پس از این اتفاق، گفته شد که اپل تصمیم گرفته است BOE را از فهرست تأمین‌کنندگان نمایشگر گوشی آیفون ۱۳ خارج کند و وظیفه‌ی ساخت نمایشگرهایی که قرار بود BOE برای آیفون 14 تولید کند، به سامسونگ و ال جی واگذار کند.

افشاگران می‌گویند حداقل تا آخرین روز از اردیبهشت امسال، اپل سفارشی در کارخانه‌های BOE ثبت نکرده است. گفته می‌شود BOE مدتی پیش نمایندگانی به مقر اپل فرستاده است تا دلیل تغییر‌دادن مدار ترانزیستورهای فیلم‌نازک را شرح دهد و خواستار صدور مجوز برای تولید پنل آیفون 14 شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل احتمالاً BOE را از فهرست تأمین‌کنندگان پنل OLED آیفون 14 خارج می‌کند
  • شرکت BOE به‌دلیل ایجاد تغییرات خودسرانه از زنجیره تأمین پنل آیفون ۱۳ حذف شد

افشاگری با نام کاربری Majin Bu در توییتر می‌گوید برخلاف تصورات نام BOE همچنان در بین تأمین‌کنندگان به‌چشم می‌خورد. این افشاگر به‌طور مشخص‌تر می‌گوید نمایشگر گوشی آیفون 14 را سامسونگ و ال جی و BOE تأمین می‌کنند. به‌گفته‌ی او، سامسونگ به‌صورت اختصاصی وظیفه‌ی تأمین نمایشگر مدل‌های مکس و پرو و ال‌جی نیز به‌همراه سامسونگ وظیفه‌ی تأمین نمایشگر مدل پرو مکس را برعهده خواهد داشت.

BOE تلاش زیادی کرد تا بتواند قرارداد تجاری با اپل امضا کند. اپل نمایشگرهای BOE را بارها در آزمون‌های کیفیت‌سنجی خود رد کرد تا اینکه درنهایت کیفیت این نمایشگرها به سطح رضایت‌بخشی رسید.

براساس گزارش‌ها، نمایشگرهای ساخت BOE برای گوشی آیفون 12 پرو مکس گاهی اوقات با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند. BOE در ابتدا برای آیفو‌ن‌هایی نمایشگر تولید می‌کرد که به تعمیر نیاز داشتند؛ اما کم‌کم وارد زنجیره‌ی تأمین گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا